Gå til innhold

Tips til hvordan jeg skal finne en bh som passer...? hehe.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså greia er rett og slett den at puppene mine er så forskjellige i størrelse at enten passer den på den puppen eller den andre. Den som er for stor/liten detter ut/ligger løst i cupen... Ikke særlig gøy.. Noen som har råd..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå i en ordentlig undertøysforretning (ikke hm, lindex o.l.). Der kan de for det første finne ut hvilken størrelse du egentlig er (de fleste velger for liten cup og for bredt under bysten).

Der har de også innlegg som du kan legge inn i den cupen som er for stor.

Jeg ville uansett gått for en bh som passet den største puppen, og så lagt innlegg i den andre.

Hvis det er så stor forskjell at du får ryggproblemer av det (trenger ikke være 3 cupstørrelser liksom) så kan det hende du kan få støtte til brystreduksjon/forstørrelse. Dette må du snakke med legen din om.

Skrevet

Gud, så lurt! Det har jeg aldri tenkt på. Jeg også har litt forskjell, men ikke så mye som det høres ut som HI har.

Det er forresten noe dritt at de ikke er like. Hvorfor det liksom??? Skulle tro man var utstyrt med dobbelt sett der framme som skulle være lik fra den ene til den andre sida. Men neida, det er visst ikke sånn det er. UFF!

Skrevet

Gå på butikken chance (tror de er sånn de skrives)

de er ve veldig flinke. ikke¨så velig dyr hellr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...