vill ha en 3a Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Var hos gynekologen igår och gjorde inv. UL + smear prøve (regelmessig kreft prøve). Jag har inte fått tillbaka mensen efter sista fødsel sept 2007 (13 mån siden), men så efter gyn undersøkelsen fick jag en lite blødning igår. Veldigt rart! kan ikke huske att det vart sånn førr. Jag har en tynn slimhinne i livmodern och det syns ingen aktivitet i eggstockar æn - men de skylles all nattamming. Har ngn mer upplevd blødning etter gynundersøkelse? Eller ær detta mensen som kommer igen??? Ville gærna att det var mensen....
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hei=) Man kan nok få en liten blødning etter at man har vert hos gyn og utført innvendig ul fordi man "romsterer" inne i der og det er ikke kroppen vant til og kanskje gyn var litt hard..... Men det kan jo være mens også for jeg kan sette igang mens hvis jeg er noen dager på vei til å få mens også har jeg sex og da setter det igang mens, men det ville jo gyn sett hvis mensen var på vei.... lykke til=)
vill ha en 3a Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Takk for svar! Det ær nog riktigt, att det bara var en liten blødning. Stoppade idag! Hade det varit mensen så borde det ha hållit på några dagar till! :-). Ville det skulle vart mensen!!!! Var upp så dær 3h i natt med lillpuppan - tænkte att vi skulle sluta med den bekvæma nattamningen. Var ganska fornøjd med vann først, men så vid 3-tiden blev det litt pupp iallafall. Hon ær syk med ørvont! Hon somnade tillslut efter litt pupp!! Uff, dålig timing på å sluta med nattamning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå