babygullz <3 vilde Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Er ikke noe spesielt godt når hun gjør d, og så kommer d sånne stikinger i mellom også...Er dette modning da kanskje? Eller er d bare babyen som vil ut, men kroppen min er ikke helt klar?
opsi fødeklar Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 det her lurer jeg også på. det er vondt å gå pga presset ned.
mei&mi + marcus :) Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Sånn har jeg også.. Men er lenge til jeg er fødeklar.. Kjennes ut som han trykker seg nedover, masse bevegelser helt nede med "skambenet". Og så sånne stikkinger, ubehagelig!
skomring Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg bruker også å ha slik at det kjennes ut som den sparker eller stanger seg nedover.. Ikke noe behagelig:-( Har enda 6 uker til termin.
Elisabeth '79=lykkelig mamma Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har hatt lite av det. Men flere venninner som har hatt mye av det. Kan være slag nedover som presser på nerver. Ellers så er det nok babyen som legger seg ekstra godt tilrette og er med på å modne livmorhals og lage åpning. Det er lov å håpe på det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå