fruen♥medtojenter-des06+jan10 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Noen som har den, og er dere fornøyde? Suger den opp bra med støv og smuler, som en vanlig støvsuger? Er litt skeptisk, men vil gjerne ha en støvsuger som tar minst mulig plass....
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Er det den ergorapido du tenker på? I såfall er den elendig. Bruk heller pengene på noe annet, de er visst svindyre også (vi fikk "heldigvis" vår i gave, så det var ikke egne penger vi sløste bort). Den suger kjempedårlig og du må støvsuge samme området en evighet bare for å få opp det grøvste.
eple3 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er kjempefornøyd med den. Har den på kjøkkenet og er veldig lettvindt å bruke, samt super til litt kjapp rengjøring, sørlig ettersom vi har hund, og den tar hundehår og smuler helt greit. Men jeg bruker jo den andrestøvsugeren for mer "omfattende" rengjøring da den jo er større. Kjøpte vår på Obs for 1390,-
~Snublefot~ Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er også superfornøyd med vår, kjenner meg ikke igjen i at man må støvsuge i evigheter for å få opp noe. Men ville nok hatt en "stor" ved siden av. Vi har sentralstøvsuger, og er veldig greit å slippe å dra fram den slangen hver gang det er litt smuler på kjøkkenet;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå