temine Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Gikk med murringer hele torsdag 9., men ble ikke vondt før kl 21.30 på kvelden. Siden det gikk så fort sist skulle vi være tidlig ute, og pakka sammen for å dra. Tulla sov godt, bestemor kom og 22.30 gikk vi ut til bilen. Pang, der gikk vannet og det ble VONDT!!! Hoppa inn og kjørte. Fikk raskt pressrier, med 30 min til sykehuset var ikke det gøy. Min kjære kjørte sinnsykt fort med nødblinkers på, og jordmødrene møtte oss i døra. 23.12 var han ute. Bare noen pyntesting. Vi var i kjempeform med en gang, begge to. Nydelig liten gutt på 3160g, 52,5 cm og 34,5 rundt hode. Har vært noen dager på nyfødtintensiven pga hans hjertefeil, men fikk endelig komme hjem i går. Nå skal vi følges opp poliklinisk frem til operasjon, best å være hjemme. Både for meg, pappaen og storesøster, og har vi det bra har knerten det bra:) Lykke til alle som venter på babyen sin, det er virkelig fantastisk når de kommer ut:) Ps. Ta med dere litt luksus på sykehuset, ny shampo, hudkrem, klær osv....det gjorde at jeg følte meg mye bedre.
*tornerose* Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Åhhhh gratulerer så mye med lille Mikkel, Temine :-) Har sett etter innlegg fra deg de siste dagene!!!!! Ja må si du fikk en kjapp fødsel. Så bra at alt gikk fint og at dere er i fin form begge to. Lykke til videre med tanke på operasjon og alt :-) :-) Det går nok kjempe fint :-) Kos dere alle sammen med den lille :-D Hærlig tid foran dere :-D Gleder meg til det er min tur, 9 dager igjen til termin i dag :-) KLEM
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer så mye med Mikkel:-) Og masse lykke til i tiden framover!!!!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer så mye med Mikkel! Det gikk jammen meg fort:-)
Sina med Sprellings Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer med gutten deres! Og lykke til videre:)
Paulita Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer så mye med den flotte gutten! Og jeg må legge til at jeg syns han har fått et kjempeflott navn =)
Millima Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Åh gratulerer Temine! Jeg har og sett mange innlegg fra deg! Kos dere videre med lille Mikkel!
Gjest Mammamoms Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer så mye med Mikkel! For en superfart han kom i! :-)
temine Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 15. oktober 2008 Håper du får baby snart du og nå da. Det er vondt, men glemt like etter. Vi er rat laget slik:)
temine Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. oktober 2008 Tusen takk for gratulasjoner. Det er bare så godt å ha han ute, se at han fungerer tross hjertet som trenger en del hjelp fremover. Akkurat som en frisk liten en, bare med en litt mer strevsom fremtid.
Itsrejk Skrevet 15. oktober 2008 #11 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulerer så masse med Mikkel! Nydelig navn, forresten! Ønsker dere alt godt i tiden fremover, og håper at operasjon og sånt no går fint. Og aller først: Ønsker dere ei riktig kos barseltid!
Gjest Skrevet 15. oktober 2008 #12 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulerer så mye Å masse lykke til videre!
ChellBell - har født! Skrevet 15. oktober 2008 #13 Skrevet 15. oktober 2008 Gratulere så mye med Mikkel, Temine! Snakk om å få ting fort overstått Håper alt står bra til med dere og at dere koser dere hjemme! klem
temine Skrevet 16. oktober 2008 Forfatter #14 Skrevet 16. oktober 2008 Tusen takk:) Har din lille kommet da ChellBell? Du skulle ha ks, eller husker jeg feil?
Bifrost 2 barn<3 Skrevet 16. oktober 2008 #15 Skrevet 16. oktober 2008 Gratulerer så mye med gutten Temine! Jeg har sett etter innlegg fra deg om du har født i det siste:-) Jeg ble litt rørt over pappaen som måtte kjøre i all hast med nødblinken på, lever meg sånn inn i det! Kjempemasse lykke til med operasjonen til Mikkel! Godt å høre at dere er hjemme allerede. Klem
*·.·»¦«´¨`ellapia´¨`»¦«·.· * Skrevet 17. oktober 2008 #16 Skrevet 17. oktober 2008 Gratulerer temine, må si du er effektiv:)! Så fint dere fikk komme hjem så raskt. Masse lykke til videre med Mikkel og operasjonene. Håper storesøster og har det bra. Klem!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå