Gå til innhold

Faen jeg seriøst HATER kombinasjonen av

Anbefalte innlegg

Skrevet

å være selvstendig næringsdrivende med syke barn. Minstemor er fortsatt syk og det har hun vært siden torsdag:( Vet snart ikke hva jeg skal gjøre.... snufs....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff ja..Det er nok ikke lett. Har du ingen som kan hjelpe deg?

God bedring!

Skrevet

Det er noe dritt. Du må i hvertfal sørge for at faren tar ut alle sine dager før du må ta deg fri.

Skrevet

For å dra en typisk dib-kommentar/"råd" - "har du ikke en mann 'a?" ;o)

Neida, jeg skjønner kjempegodt frustrasjonen; jeg syns jo det er frustrerende både som ikke-selvstendig OG med en mann med like stor frihet som meg på sykedager...

Skrevet

Du har ikke noen til å være i butikken for deg da?

Så kunne du og frøkena vært hjemme og du heller tatt litt annen jobb du kan ta?

Sikkert en lei situasjon det der...hvis du ikke har noen ekstrahjelp eller annen til butikken så kanskje du må se om du kan få deg det. Det er jo en kjærkommen løsning det i slike situasjoner hvertfall :o)

Skrevet

Uff er hun fortsatt sjuk??

Kan komme å hjelpe deg jeg:)

Sender deg en stor trøsteklem i alle fall.

Skrevet

Det skjønner jeg veldig godt, kan ikke være lett å få det til å gå rundt. Ønsker jenta di riktig god bedring!

Skrevet

Vi har 2 ekstrahjelper, men hun ene er student på dagtid og kan kun jobbe kveld og hun andre kan kun jobbe lørdager noe hun også gjør. Det er ikke veldig enkelt å finne noen som er fleksible på dagtid samtidig som man ikke garantere et minimum antall timer pr uke. I går tror jeg det kom en engel inn døra og lurte nettopp på en slik stilling, men det tar jo eventuelt litt tid før hun er på plass. Man er veldig sårbar som selvstendig og siden mannen min har en lederstilling er det ikke alltid han kan kaste alt han har i hendene å komme. Han er forresten bortreist til torsdag kveld. Ingen har jo heller stort ønske om å passe barn med omgangsyken hehehehe og jeg kan godt forstå dem. Måtte bare syte litt for jeg blir så utrolig frustrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...