Gå til innhold

En måned til jeg begynner å jobbe :((

Anbefalte innlegg

Skrevet

Angrer på at jeg ikke valgte permisjon i ett år..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er godt å begynne å jobbe igjen! Få litt nye impulser, føle at man ikke bare er hjemme, og så er det så deilig å komme hjem igjen!

Tenk positivt!

Skrevet

offff sitter akkurat å tenker på det samme!!! 1 1/2 mnd til jeg begynner,,,

Skrevet

Jeg skal bare begynne 80% gudskjelov så jeg skal slutte halv to hver dag..det blir deilig, men mini er da bare 10 mnd så synes det er trist...

Skrevet

ditto=( tok meg 5 ukers ekstra ulønna ferie jeg, og nå er det to uker igjen til og jobbe... gruer meg, har ikke fått b.hage plass og ikke ordet dagmamm, så sitter fint i det=\

Skrevet

Enig med Flinke flinkekjerringa!

Det er deilig og starte jobb igjen...

Jeg føler at jeg har fått en ny gnist etter jobbstart. Klart det er nydelig å være hjemme med tuppa, men jeg trives godt nå som jeg jobber igjen. Jeg ville ikke jobbe igjen og det var huf huf, men så gikk det så fint atte=)

Skrevet

Begynner å jobbe om 1 mnd jeg også:) Snuppa mi er bare 12 uker da, så jeg og faren skal dele permisjonen 50/50. Både gleder meg og gruer meg til å jobbe, men det blir nok bra:) 50% er jo ikke så mye;)

Skrevet

Og jeg er virkelig glad for jeg valgte ett år, og tar nå 3 måneder ulønnet etterpå før jeg går i ny permisjon med neste spire i magen... Kunne ikke tenke meg å gå fra Jonas når han bare var 10 måneder.... Heldigvis har vi økonomi til at jeg slipper det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...