Ksenia & Anjem Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Angrer på at jeg ikke valgte permisjon i ett år..
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Det er godt å begynne å jobbe igjen! Få litt nye impulser, føle at man ikke bare er hjemme, og så er det så deilig å komme hjem igjen! Tenk positivt!
lucky meee:) Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 offff sitter akkurat å tenker på det samme!!! 1 1/2 mnd til jeg begynner,,,
Ksenia & Anjem Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg skal bare begynne 80% gudskjelov så jeg skal slutte halv to hver dag..det blir deilig, men mini er da bare 10 mnd så synes det er trist...
Ronja&Odin Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 ditto=( tok meg 5 ukers ekstra ulønna ferie jeg, og nå er det to uker igjen til og jobbe... gruer meg, har ikke fått b.hage plass og ikke ordet dagmamm, så sitter fint i det=\
Brenda med 2 ute Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Enig med Flinke flinkekjerringa! Det er deilig og starte jobb igjen... Jeg føler at jeg har fått en ny gnist etter jobbstart. Klart det er nydelig å være hjemme med tuppa, men jeg trives godt nå som jeg jobber igjen. Jeg ville ikke jobbe igjen og det var huf huf, men så gikk det så fint atte=)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Begynner å jobbe om 1 mnd jeg også Snuppa mi er bare 12 uker da, så jeg og faren skal dele permisjonen 50/50. Både gleder meg og gruer meg til å jobbe, men det blir nok bra:) 50% er jo ikke så mye;)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Og jeg er virkelig glad for jeg valgte ett år, og tar nå 3 måneder ulønnet etterpå før jeg går i ny permisjon med neste spire i magen... Kunne ikke tenke meg å gå fra Jonas når han bare var 10 måneder.... Heldigvis har vi økonomi til at jeg slipper det!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå