Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Har ikke fått brukt den enda, men jeg kjøpte en slik titanium søskenvogn på tilbud til 1999kr.... Blir nok bare å bruke den ca 1 år frem i tid så ville ikke betale noe mer enn det for en vogn... Den har svingbare forhjul,og er veldig lett å trille...eneste er at den er litt brei..men for den akkurat ut av bod døren hehe:)
Shabby Cheap Chic Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Vi kjøpte en Emmaljunga Cerox 06 modell på finn... Den er kjempebra syns jeg. Litt tung men ikke så tung som jeg trodde den skulle være.. Bruker den mest fram og tilbake til bhg.
**Frøken84** Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 hmmm.. jeg har sett på to emmaljunga vogner på nett! Jeg er ute etter en vog med svingbare forhjul, som er lett og ikke så bred=0) Flere??
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Vi har titanium vognen, og den er super!! Har brukt den i 9 mnd, og er så fornøyd! Begge barna ligge godt i den, den er lett og legge sammen og så lett som ei fjær!! (Og ikke minst - den er superbillig!) ANBEFALES!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå