babygullz <3 vilde Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Morgen og morgen..ikke lenge siden jeg stod opp hvertfall=) Hvordan står d til med dere? Her er fremdeles ingen tegn til fødsel.. men har litt stikkinger i ny og ne(modning håper jg!!?) Sitter med følelsen av at jeg kommer til å gå en stund til på overtid altså..er på -5 idag=/ Noen som vet om sykehuset går ut i fra mens eller ul-termin mpt dager over og igangsetting av fødsel?
Popelko Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 du er her enda ja hihi....må da vel snart bli baby på deg skulle man tro
Snart2Jente+guttharfødt Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Går vel ut fra ul-termin, vil jeg tro
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Sykehuset holder seg nok til UL-termin, men hvis det er stort avvik mellom mens og UL må de jo ta det også med i betraktningen I morgen er min termindato, men ikke noe tegn til fødsel her heller. Lurer litt på om ungen har snudd seg til seteleie også, i natt var det så mye bevegelse nede og lite oppe. huff... Skal heldigvis til jordmor i morgen så jeg får sjekket det.
babygullz <3 vilde Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 ok... d er bare 1 dag i forskjell på mens og ul.termin min da.. så d får vel gå seg til..men da er jeg på dag -4 ifølge sykehuset da, hvis d er ul-termin dem går u t fra;) Alenemoder: Får ikke håpe babyen din har snudd seg i seteleie da... Min baby ligger med hodet godt plantet ned, og jeg kjenner mest bevegelser nede, enn oppe i magen...kjennes til tider ut som babyen stanger hodet mot utgangen=p
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 jasså, du er her enda babygullz?? du skal jo føde på sus du..så kansje du føder til helgen da? hehe..det håper nemelig jeg at jeg gjør..men...terminen min er ikke før tirsdag 21oktober..altså 1uke til...men gud så treigt dagene går!! hva skal man gjøre hele dagene liksom? jeg går tur og rydder i huset...veldig spennede...
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 hadde foresten vært kult om vi møttes på sykehuset asså...hehe:) har du vært på omvisning på hotellet?
babygullz <3 vilde Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2008 ærhh! Ja hva skal man gjøre liksom? Jeg rydda, vaska og gikk tur jeg også..men så kortet jeg ned på d..har bare lyst til å sove bort alle døgn frem til fødselen egentlig.. ikke mye å ta seg til heller nå, alt er ferdighandla, d er høst, surt vær, så d blir bare med å tvinge seg ut med hunden....kunne vi ikke fått litt fint høstvær så hadde d blitt koselig å gå tur hvertfall=)
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Men håper nå for din del at du snart slipper å gå mer overtid iallefall. Kansje du føder i natt..er jo fullmåne:)
Grillet kylling Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fodte på SUS i sommer.. Der ville de ikke sette meg igang foer jeg var 15 dager over ul termin. To timer foer jeg skulle settes igang,startet riene av seg selv;)Personalet der er kjempe flinke,så det er bare til å glede seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå