Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 HVA ER GALT MED DET ?? Merker det er som mange her inne som har fordommer mot foreldre, alenemødre som ønsker seg sterkt barnefri iblant, HERREGUD det er ikke barnemishandling å få seg en frihelg da og då.. Barnet har bare godt av at foreldrene har det bra også.. Jeg irriterer meg så j*vlig på folk som rakker ned på meg fordi jeg har et STORT behov for barnefri om helgene, hva med fedrene som ikke stiller opp for barna i det hele tatt.. de har så å si barnefri hele året.. Jeg nekter å være en sånn person som ikke lar meg ha et sosialt liv, og legge vekk "mammarollen" avogtil .. Og jeg har også søkt om avlastningshjem, og det er ingenting gale med det.. uansett alder på barnet.. ellers hadde ikke barnevernet latt det skje!!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er så fullstendig enig med deg,vi foreldre trenger å være litt for oss sjøl,komme ut å treffe andre mennesker.Det er godt når man har besteforeldre til barna som stiller opp,å en vet de har det så godt og trygt....da kan man slappe og nyte friheten for en liten stund....
Opp og ned er like langt Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Og tro det eller ei..!!! Barna trenger litt tid uten oss innimellom også
AndreVonDrei Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Sønnen min kom til meg og sa, etter at han hadde vært syk noen dager og hjemme fra barnehagen sammen med meg: "Mamma, jeg er litt lei av å være med deg, jeg. Kan jeg dra til mormor og bestefar?". Så ja! Jeg tror også de har godt av å se noen andre fjes og få litt andre impulser innimellom ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 De andre innleggene her inne har vel ikke akkurat vært snakk om aldri å ha barnefri, bare å ikke sette bort og ønske seg bort fra en liten baby på 6 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå