**Frøken84** Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Er det bare meg eller er det blitt veldig mange gravide her den siste tiden?? =0)
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er!! Men er her ikke så mye egentli...
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg er her. Er det ikke vår/sommer-rushet som er i gang? )
flypapir Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg synes alltid det er mange gravide her jeg da...
**Frøken84** Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 Ja dette er vel kansje årstiden for å bli gravid;o)
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Ja jeg vagger nå rundt her...7 dager igjen til termin! Snart hoster jeg ut babyen!!!
Bring_it_on!!:)) Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Jupp... Termin 23 April.. Så bare i uke 14 da.. =)
Oi ..! Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg signerer på gravid-lista Termin 1. mars - er halvveis!
ula ;o) og gutta Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, jeg er!! Men forhåpentligvis ikke så mye lengre.. ;o)
Iselisom_Marie_Sondre Skrevet 14. oktober 2008 #12 Skrevet 14. oktober 2008 jeg har akkurat funnet ut jeg er gravid igjen:)
PAVEEL Skrevet 14. oktober 2008 #13 Skrevet 14. oktober 2008 jeg er. 20 dager til termin. kooom ut lille snuppa mi!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå