Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 http://www.klikk.no/foreldre/foreldrerollen/article345420.ece Hva syns dere om dette? Synes ærlig talt at man må ha lov til å ta barn vekk fra krangler og "oppdra" dem litt når de er der ca 8 timer om dagen... De stenger dem jo ikke inne i et skap over tid heller da! Er snakk om å sitte på en stol alene i noen minutter...
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Nå er det ikke selve timeouten foreldrene har reagert på, men andre ting i forbindelse med denne. De får forresten støtte av kommunen så noe må det jo ligge i denne saken. Det ble nevnt bl.a. et regelverk som var lovstridig. Synes ikke du at barnehager skal følge norsk lov?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 jo, helt klart.. Men som jeg leste det er det timeouten de har sendt klage på.. Burde kanskje redigert litt i innlegget mitt og tatt vekk linken da.. Så kan det være på generelt grunnlag utifra tittelen på artikkelen som er skrevet HI
___ Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Så lenge det praktiseres på en god måte synes jeg det virker som et greit virkemiddel.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Vi praktiserer det hjemme så jeg har ingen generelle motforestillinger mot dette. Synes alder også er viktig i denne debatten. Man tar ikke timeout på en 1 åring og denne avdelingen er en 0-3 års avdeling. Mulig det er der noe av konflikten ligger. I tillegg spørs det hva årsaken til timeout er. Hvis det er fordi man ikke vil dele en leke f.eks så er ikke det akkurat timeout mat hehehehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå