Sunniva78 har to små Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Gutten vår er 8 mnd, og vi syntes det var på tide at både han og jeg fikk sove hele natten. Han spiser godt på dagtid, så trenger heller en hel natts søvn! I helga bestemte vi oss for å begynne. Pappaen ordet til flaske med vann, og brettet opp ermene... Første natta våknet han to ganger, skrek lite, og var fornøyd med en skvett vann. Var vel oppe i underkant av 1 time. Andre og tredje natta var likedan, men kanskje oppe bare 1/2 time tilsammen. Så i natt (natt nr 4.) sov han hele natta, våknet i 6-tida:-) Hadde aldri trodd det skulle gå så smertefritt! Håper på at den gode trenden fortsetter...
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Er det ikke bra herlig?? Vi har også hatt suksess med vår gutt på 6mnd.. Bestemte meg at "nå er det nok". Fikk ikke vann eller noe.. bare putta i smokken.. De 2 første nettene ble det litt småskravling i løpet av natta, men fikk null respons av oss. og plutselig våkna jeg i femtida en mårran, guttungen sov enda, og sov til nesten 6.30 (sovna da ca 19 kvelden før).. Så nå har han sovet hele natta igjennom 2 netter på rad, og jeg er sååå lykkelig.. Håper det varer og varer.. For nå skal ha få sitt eget rom:-) Har forresten fulgt med nicket ditt, og ser at det er ny bebis på gang, så koselig da- gratulerer:-)
Sunniva78 har to små Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jo, det er kjempegodt! Er spent på i natt, håper at det går like greit... Ny bebis på gang ja, her ligger vi ikke på latsiden, hehe... Gleder meg til verste trøttheten er over, ellers går det fint:-)
MammaTilToSmå Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Vi driver også med avvenning nå og det går veldig fint. Blir 4. natten i natt. Forrige natt fikk han smokken et par ganger og sovna igjen. Det er så deilig. Håper det varer!! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå