Snuppa's mamma Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Hvordan går det med dere?? noen tegn?? Noen positive tester?? Hvor stor sjangse er det for at testen er positiv 3-4dager før ikm hvis en er gravid? Er den veldig liten?? Lever i håpet enda jeg da;)
2 blå :-) Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Tja.... neg. strimmel test mandag, har ømme bryster og har vert kvalm, men er litt ''rar'' i kroppen... Hvor stor sjangsen er det vet jeg ikke, men har hørt at man kan teste me CB 3 dager før IKM å få positivt resultat. Men noen tester ikke positivt før noen dager etterpå, kommer an på hvor mye hcg du har i kroppen. IKM 16 okt. Lykke til da
A1973 har råtne egg :-/ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Har ikm tors/fre, men her er mensen allerede på vei... Dritt altså, men ikke noe å gjøre med det. Ny pp for meg! Eneste lille halmstrået mitt er at tempen fortsatt øker, men det kan den visst gjøre rett før mensen også, så jeg tror nok det er mensen som kommer her. Heldigvis ser det nå ut for at jeg har fått tilbake syklusen min på 21 uker (noe jeg hadde da jeg fikk sønnen vår, for 14 år siden), så da er det ikke så lenge til neste ikm... :-D Lykke til dere andre! Klem
Snuppa's mamma Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. oktober 2008 Da har vi ikm på samme dag Tingeling:) Spennende å se da, håper for oss alle at vi får en positiv test!! Så trist da A1973 har lurekropp :-/, da håper jeg neste mnd blir din!! Veldig greit med så korte sykluser da, da virker det ikke så lenge mellom hver gang kanskje?? Ønsker deg masse lykke til hvertfall:)
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Tok en heeelt negativ test i dag, to dager før ikm, og nå tror jeg at mensen er på vei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå