Gå til innhold

12 uker i dag!!!


lykkelig med en i magen

Anbefalte innlegg

Da er jeg endelig ferdig med de skrekkelige første 12 ukene. Nå kan vi begynne å glede oss til nr to kommer:) villle bare dele gleden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 12 uker i morgen. . eller hvordan regner du?`Jeg regner sånn at i morgen er jeg FERDIG med 12 uker av graviditeten!

 

Nå er vi over den værste risikoen`! :-) Hurra !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 12 uker i dag jeg også! Denne dagen har vært merket av i kalenderen min lenge, så jeg føler nesten for å feire. Gleder meg veldig til neste uke, da er jeg inne i 2.trimester, og legger forhåpentligvis trøttheten bak meg :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 12 uker på fredag, og på torsdag skal vi på UL igjen. Gleder meg og gruer meg om hverandre. Bytter på å tenke "Det blir moro å se hvor stor den er blitt" og "Han kommer sikkert til å si at det er nor galt med den/ den har sluttet å vokse". Blir litt gal av dette, men på torsdag blir vi uansett litt klokere.

Er nesten ikke kvalm i dag- håper det er fordi 1. trimester nærmer seg slutten : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viktig å dele glede! GRATULERER: ) I morgen har jeg også gått 12 fullgåtte uker, kan nesten ikke tro det... Snart inne i 2. trimester, hurraaa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser at vi regner litt ulikt her inne (siden vi som har termin 1. mai varierer på hvor langt vi er kommet: )

 

Jeg gjør som deg, Elisan, tenker at i morgen er jeg 12 uker for da er jeg ferdig med 12 uker. Dere andre regner at i dag er siste og i morgen starter uke 13?

 

Uansett uviktig: ) Det viktigste er at alle er happy med å ha kommet sååå langt! Kos dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner slik det står "på min side" her inne. Nå er jeg 12+2. Er i uke 13. Var hos lege i går og fikk høre de søte små hjerteslagene, en fantastisk følelse. Jeg fikk da beskjed om at jeg egentlig har termin 30. april. Derfor ser det ut som at jeg teller på en annen måte. Gidder ikke skifte terminklubb før jeg får UL termin. Tror uansett at babyen kommer i mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg godt, koselig terminklubb vi har!! Jeg fikk også beskjed på UL at jeg muligens hadde termin i slutten av april, men jeg også har en sterk mai-følelse. Derfor står 1. mai fremdeles. Kan jo hende man blir satt tilbake senere, sånt vet man aldri: )

 

Kos deg med 2. trimester! KleM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 fullgåtte uker i morra med meg også.

blir kjekt det. men er ikke helt sikker om alt står bra tiil. men det blir jeg vel ikke før UL i uke 17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg blir litt forvirra av de ulike regnemåtene jeg..:)

I følge mine noteringer er jeg 12+4. Sier man da at jeg er i 13.svangersk.uke..? Uansett, over det værste forhåpentligvis, og et er en god følelse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her inne står det i dag "uke 12", så jeg kommer etter om en uke jenter :) regner med at spira sitter perfekt nå og at magen fortsetter å vokse -akkurat som den har gjort nå den siste uka :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...