Gå til innhold

Importere barnevogn? Erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jenter!

Nå har jeg begynt å titte på vogner, men finner ikke noen som passer alle mine kriterier.

Har funnet ut at 2009 Teutonia Mistral har de egenskaper jeg har lyst på, og kommer ikke til å komme inn til Norge med håndbrems - noe jeg vil ha.

For 6300,- får jeg:

Vendbart understell

Dypbag

Sportsdel

Stelleveske

Regntrekk og vindtrekk

Og håndbremsen da. ;-)

Ville dere handlet fra Tyskland da?

Og har dere andre internettsider i Tyskland enn MyPram og tipse meg om? ;-) Evt andre land som er rimelig å kjøpe fra. :-)

Blir veldig glad for svar!!! :-) :-) :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk tipset av Stinelille om ig-familie.de, og har selv vært i kontakt med dem ang bestilling av 09-mod. Hun hadde kjempegod erfaring med dem, og det lille jeg har vært i kontakt pr mail har også gitt positivt inntrykk.

Skrevet

Forresten, er siden bare på tysk?

Er der nå, men skjønner litt for lite til å bestille no derfra.. :-(

Skrevet

Jepp, men vet det finnes en funksjon i feks google som kan oversette sider for deg. Aner derimot ikke hvordan den funker siden det er gubben som har fikset det når vi har vært der for å se. Men de er flinke til å svare kjapt på mail, så om det er noe du lurer på (feks pris) kan de nok hjelpe deg på engelsk der. Og så vidt jeg har skjønt så kan de skaffe andre ting fra Teutonia som ikke står på nettsiden også, feks det geniale regntrekket (det som følger med syns jeg er ubrukelig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...