Gå til innhold

dere som bruker finn.no

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ute en annonse med både vogn, bilsete og diverse annet, både klær og utstyr. Men lønner det seg å heller legge ut flere annonser? Jeg har solgt sånt der før, men synes det er dårlig respons nå, og lurer på om det kan komme av at annonsen blir liggende litt "feil" sted.

Det viktigste for meg å bli kvitt er vogn og bilsete, vinterdress osv. De litt dyrere tingene, men det som har gått med en gang er småting som leker og sko etc.

HELT motsatt av hvordan det har vært før når jeg har lagt ut annonser... hmmm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neste gang jeg skal ha meg et salgsraid kommer jeg heller til å legge ut flere annonser tror jeg. Ser jo selv når jeg er innom for å lete etter noe - dersom det ikke er bilde av det jeg vil ha, eller har det i overskriften så blir det ikke til at jeg går inn på den. Og så er det kjedelig å gå inn på 15 annonser for å finne en reimadress som står nevnt i overskriften, men når jeg kommer inn dit er "bilde fjernet = solgt vare"... Så jeg gjør det nok - for de late kundene ;o)

Skrevet

I hvert fall på de dyre tingene ville jeg nok ha laget en annonse av hver ting... Jeg har hatt litt billigere ting jeg har villet bli kvitt også, men har ikke giddet å betale 25 kroner for det. (Om man skal selge noe for 100-200 kroner så blir det liksom litt dumt synes jeg). Har lagt ut annonser på zett.no og rubrikk.no. Tar litt lenger tid å få solgt, men har blitt kvitt ting der også... :o)

Skrevet

ok, for leter jeg etter noe, så søker jeg på navn eller produkt, jeg leter ikke under kategori etc. Så da har jeg tenkt at det kommer jo opp, og trodde folk ville se igjennom annonsen selv om kanskje ikke hovedbildet er av det de leter etter, eller det ikke står i overskriften. Hmmm... Ja, da får vi prøve å legge ut flere annonser. Takk for svar! :)

Skrevet

Kommer ann på hvor ivrig jeg er etter å finne produktet. Noen ganger ser jeg bare etter kategorien, andre ganger bruker jeg søk for å finne ting... :o)

Skrevet

Når jeg er inne på finn leter jeg mest under utstyr og sikkerhet...der er det bilstoler osv.. var ute etter en qunni vogn og lette da på navn.... ser også etter klær og nå vinterdress...og da går jeg spesifikt på navn eller klær rubrukken...

Jeg ville anbefale deg å sre litt....hadde noe tilsalgs på forsommeren og det lå ute en stund før jeg fikk solgt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...