Hikken Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Sånn. Hvis alle bare kunne dratt på seg en vest, et armbånd eller en bitteliten brikke hengende fra jakka hadde man sluppet så mange ulykker og nestenulykker. Er så satans lei av å nesten meie ned mørkkledde fotgjengere som på død og liv skal gå langs bilveien på kvelden. Blir spesielt imponert over de som går sammen med barn. Eller viser fingern fordi man kjørte for nærme..
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jaaaaa!!!!!!!!!!! Du sa AKKURAT det jeg satt å tenkte på i dette øyeblikk! Jeg føler meg som en moteidiot når jeg går med den svære gule refleksvesten halv åtte/åtte om morran når jeg følger snupp i bhg, men jeg vet i alle fall at da ser folk oss! Og snuppa får "god oppdragelse" i å bli sett i trafikken. Man har en HELT annen sikt ut fra bil i bevegelse enn hva man har til fots, så selv om man som fotgjenger ser godt andre fotgjengere så ser man ikke like godt ut av en bil! Og så må jeg føye til - vær så snill å kjøp noe refleksgreier til hundene deres også. Er ikke bare et par ganger jeg har holdt på å kjøre ned hunder som er ute på tur med eierne sine, og det bare er eiern som har refleks. En liten hund som virrer ut og inn i veibanen er IKKE lett å se heller!
*bolla pinnsvin* Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har blitt så gammel at jeg ikke engang skjemmes over å gå med refleksVEST...
Korse76♥ Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 JA, ha på både bikkjer, unger og deg selv refleks! Jeg har i tillegg en sånn lysdiode som jeg fester på halsbåndet til bikkja, da lyser hun opp litt mer i seg selv også. Koster 25 kr eller noe på biltema, clas ohlson eller lignende.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Og så dytter jeg; husk at refleks-sesongen allerede er godt i gang )
fox`y Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Hær bruker vi refleks ja:) veldig viktig. bruker vest på gutta og refleks på sekkene deres. jeg har selv refleksvest oxo. Er selv dritlei av mørkledde folk som ikke kan bruke gangfelt. Men må si jeg var ikke så flink når jeg var ungdom til å bruke refleks da hehe. å da gikk jeg i svarte kåper å slikt. flaks at d gikk bra.
___ Skrevet 14. oktober 2008 #8 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har vurdert å skaffe meg er reflekslager til å ha i bilen. Hadde vært morsomt å stoppe og gi en refleks til alle de mørkkledde jeg møter i løpet av en uke.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Det har jeg også tenkt mange ganger, Poamin. Mannen har reklamereflekser på jobb (sånne man kan ha rundt håndleddet) og jeg har bare lyst å kaste en i bakhodet på alle spøkelseskladdene der ute (for jeg blir jo aldri IRRITERT eller noe - not, hehe).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå