Gå til innhold

Da skal vi se om lege nr 3 klarer å få inn spiralen...


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hos fastlegen min for å sette inn spiral, men da han ikke klarte å finne ut hvordan livmor lå og ikke fikk inn spiralen sendte han meg til Jordmoren. Men ikke heller hun klarte å få den inn, hun kjente og ordnet på magen og fant ut att livmoren ligger ikke som dan skal,men litt for langt bak. Så i dag etter 10 ukers venntetid skal jeg til en fødselsspeialist og ta Ul av livmoren og så om hun da får inn denne spiralen.

Gjør hun ikke det finner jeg på noe annet. Håper bare det er som det skal der inne og hun ikke finner problemer.

 

Så nå gruer jeg meg litt kan man si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har satt inn p-stav.. Anbefaler det på det sterkeste... Litt dyrt, men kan sitte i tre år.. og slipper å ha den ..der. synes det høres forferdelig ut.. Hvis det ikke fungerer nå så ville jeg prøvd stav... Den får de ihvertfall satt inn, faller ikke ut og er de samme hormonene som i spiralen...

 

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnen Collargol

Uff da :-(

Håper det gikk bra forrige dagen slik at du slipper mere styr med dette.

 

Selv blir det ingen prevansjon her. Vi overlater det til skjebnen dersom den vil at vi skal få flere små :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte helt og oppdatere dere. Ble litt skuffet egentlig ettersom hun spesialisten ikke ikke ville sette den inn ennå. Etter en UL fikk vi konstantert at livmoren ikke hadde trekt seg helt sammen så hun ville ta en grav.test. Hun ville ikke gjøre meg opprørt, men det kunne se ut som jeg var gravid igjen i veldig tidelig stadie.

Jeg hold jo på å svime av der jeg satt, er jo ikke klar for den ennå.

 

Men ikke noe på gang her det var bare noe rusk vi så på skjermen. Men hun ville at jeg skulle vennte til første mens kom og jeg fikk en resept på hormon tabletter som skulle sette igang den og så ringe meg når jeg fikk tilbake mensen.

 

Så på mandag skal jeg ringe henne og få ny tid til UL og innsetting av spiral for i dag kom mensen.

 

Så vi får se hva som skjer til uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...