Gå til innhold

3 store follikler! =)


Eira2010

Anbefalte innlegg

Alle på 18, 5 mm. Nå må det jo bare bli barn av det!=) Skal si pergotime gjorde jobben sin=) Hadde også tykk og frodig (som han sa gynekologen) slimhinne på 10,5 mm. Han mente imidlertid at jeg skal vente med å sette ovitrelle til jeg får positiv el-test fordi folliklene blir større på pergotime enn ellers. Noen med erfaringer?

Det ser iallefall ut til at det blir DK tur i løpet av et par dager. Gleder meg! Har veldig god tro på dette forsøket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk! Må jo bare være optimistisk denne gangen! :)

Da ble det positiv test i kveld og inseminasjon torsdag. Reisen er bestilt. Gleder oss masse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende.. Vi krysser fingrene for dere.. Vi holder kontakt....

 

Stor klem for oss her i Østfold! Håper vi sees snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss så flott :o) :o)

Jeg gikk nettopp på dobbel pergo. Hadde tre follikler på 16, 14 og 13 forrige onsdag. Dessverre ble ikke de to minste med på ferden. Det er jo fantastisk at alle dine er på 18.

Jeg blir litt forvirret (igjen) over tolkningene og rådene man får. Jeg fikk beskjed om å sette ovitrellen kvelden etter ovennevnte måling. Altså torsdag kveld. Jeg skulle videre komme til ins. på lørdag.

Jeg var til scanning hos legen min på fredag. Bare av nysgjerrighet.

Det var da bare en follikel som hadde vokst videre. Den var på 21 mm.

Dagen etter da jeg skulle ins. var den over 22.

Jeg hadde press på follikelsiden helt til søndag kveld. Kanskje follikelen bare volste seg større og større og ikke "slapp taket" før da.

 

Hrm - dette er jaggu ikke lett :o)

 

Men, igjen! Utviklingen din høres fantastisk ut :o) Lykke, lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så flott Engangtil:)

Ja nå må det bli graviditet:)

Krysser fingrene masse for deg...så satser vi på at pergotime gjør susen for oss begge nå!!!!!!!!!!!!

 

Stor klem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for lykkeønskninger alle sammen. Da er det snart en uke siden (i morgen) jeg var nede på Diers. Alt så veldig bra ut, og jordmora mente timingen var perfekt, selv om hun et øyeblikk var engstelig for at jeg kom litt sent. Noe jeg også bekymret meg for, så jeg ringte gyn for å høre siden jeg fikk positiv test på kvelden tirsdag, og først ble inseminert drøyt 36 timer senere. Men hadde tatt en blodprøve på morgenen for å måle LH, den viste 17 og skulle stige enda mye mer, så gynekologen mente timingen var helt riktig. Jeg blir i grunnen heller aldri helt klok på de forskjellige rådene og informasjonen man får Storkfrøken69. Synes ikke min gynekolog heller har vært helt konsistent i det han har sagt, men, men. Jordmor Liza Diers mente at når eggløsningssmertene avtar, har man hatt el, noe som kan tyde på at egget ikke slapp før søndag kveld hos deg. Men samtidig skal jo ovitrelle garantere el innen 36-40 timer. Har også lest at man kan ha elsmerter både før, samtidig som og etter el. Nei den kroppen skal hvis ikke være enkel å forstå seg på.

Tror jeg har fått masse bivirkninger av pergoen. Har iallefall så såre nipler som bare det og hatt masse press i korsryggen de siste dagene. Nå vil jeg bare at tiden skal haste av sted, så man kan få vite om det ble noe resultat denne gangen.

Lykke til alle som fortsatt går og venter på å teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene masse for deg nå...håper at de såre niplene er tegn på graviditet:)

Krysse krysse krysse:)

 

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...