Gå til innhold

God morgen damer!! husker dere "Redda joppe!!! død eller elvande"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er fint å lese at småjentene er friske, det er best sånn!

Her har dagen startet med søplegjennomsøk, etter å ha lett innunder og oppi og rundtomkring overalt. Jeg lagde kjøttkaker til middag i går, og da tar jeg jo av meg ringen når jeg skal lage kakene i hånda. Jeg har nemlige en bakterie ide om at det ikke er så hygienisk. Men i går ble altså ringen borte og jeg oppdaget det ikke før jeg skulle gå å legge meg.

Men natte-tenking gjør ofte underverker for da jeg sto opp i dag, ba jeg dritgreipappan omå sykle opp i søplehuset og finne den posen han gikk opp med går ettermiddag, for jeg følte på meg at det var der vi skulle lete....

og helt nederst ... der blinket det noen tusen kroner i gull og diamant. shitt altså. Men nå er den på fingeren igjen, der den skal være. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ojojoj!

Jammen bra at det den store søplebilen ikke hadde vært der i mellom-tiden. Anbefaler deg å ta en tur til Binders jeg, tror jeg. Og kjøpe en stor eske med engangshansker... For gifteringen kan bare ikke bli borte. Det er strengt forbudt!

Og nå minte du meg jammen på noe viktig. Tusen takk!

Min giftering ligger i skapet, og der har den vært ganske lenge siden den ikke lenger passer til fingeren min. Det er nemlig snart 20 år siden den ble kjøpt inn, så den trenger litt oppdatering;-) Og DET må jeg jo få ordnet så fort som bare det, for veldig snart har vi både 15 års bryllupsdag og 20 års forlovelsesdag!

Noen som vet om en flink gullsmed?

Skrevet

Det er en veldig flink gullsmed her i byen som har laget ringene våre... du kan bruke henne :-)

Skrevet

Du var vel heldig nå :o)

Neste gang finner du frem et eggeglass hvor du legger juvelene dine, så slipper du å gå glipp av nattesøvnen!

Husker godt Joppe, tror jeg må ha sett den sammen med en niese eller en nevø for noen år siden. Uansett om det er fine kjæresteringer eller kosedyr som forsvinner så strekker man seg langt for å vri hjernen på hvor de kan ha tatt veien.

Friske småjenter kan jeg noe om, men gullsmeder i Oslo er jeg litt dårligere på. Vet bare at Bjørklund har dårlig service og David Andersen ikke gjorde en jobb som svarte til mine forventninger. Det er sannsynlig at du kan møte en gullsmed i butikkene til Thune og hvis du bare skal ta ut ringen noen få nummer så gjør de det på stedet.

Skrevet

eggeglass ja.... det skal jeg jammen huske! Også skal jeg øve meg på å skrive

LEVANDE... for elvande og levande er ikke det samme :-)

Skrevet

Nå ble jeg glad for at du fant igjen ringen!

Det er bra!!!

HURRA HURRA

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...