Maud Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 På mine kanter av landet er det nok en strålende høstdag der utenfor ruten min. Masse flotte farger og sol i dag igjen. I helgen har vi vært til fjells og kost oss med turer, skravling med venner og tid sammen. Det var godt! Det er deilig med hele dager sammen med Minstesnupp nå som jeg har begynt å jobbe. Selve atskillelsen tror jeg går kjempefint for henne, hun er blid og fornøyd sammen med pappa. Jeg vender meg til det jeg også. Når jeg kommer inn døra hjemme skal hun bare kose og jeg får ikke flytte meg fra henne i det hele tatt. Så da får vi liksom tatt igjen noe av det tapte ;-) I dag var jeg på kontoret klokka sju for å forberede meg til et møte jeg skal ha klokka ni. Nå er jeg klar med alt og tillater meg derfor å titte innom her hos dere mens jeg lengter ut i høstsola. Kan dessverre ikke gå hjem tidlig heller, det er for mye som skal skje i løpet av dagen. For to år siden var magen full av sommerfugler og glad forventning. Vi har nemlig bryllupsdag i dag :-D For to år siden var det også strålende sol og lutter glede. Vi giftet oss på over 1000 meter og hadde femten grader og sol mens vi tok bilder i fjellheimen. Snakk om flaks! To dager etter kom snøen... Det blir vel ikke all verdens feiring i dag, men noe god mat skal vi vel få til. Stor klem til småspiste unger som plutselig spiser, syke barn som igjen er friske og en kjempestor klem til den som har et alvorlig sykt barn på sykehus og ellers en høstklem til alle dere andre.
dritgrei hei hei! Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 hei Maud, så godt å se deg igjen!!!!! sjekk postkassen din om litt da, så skal jeg sende deg de adressene!
tebekaa Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer med bryllupsdagen da, Maud! Snakk om fin ramme rundt en stor dag. Så fint vær i fjellet på den tiden er jammen ikke verst!!! Jeg sitter foreløpig inne og lurer på hvordan jeg best skal bruke den fine høstdagen. Får se om jeg finner noe å gjøre i hagen som ikke går utover litt verkende høyrehånd... Lese bok i hytteveggen, kanskje;-) Ha en strålende jobbedag og koselig kveldsfeiring! Klem
Trollmora Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Gratulerer med dagen ) Høst på fjellet kan jo være så ymse, må si dere var heldige med været!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå