Små Einsteins Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Kunne du ha spådd meg?syntes det er så utrolig spennende. Lurer på når jeg blir gravid igjen, kjønn og hvor mange bar jeg får tilsammen?Ser du noe ang jobb? Jeg er født 16.08.82 Ha en fin dag:)
Små Einsteins Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #2 Skrevet 15. oktober 2008 dytter litt i håp om svar:)
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 23. oktober 2008 #3 Skrevet 23. oktober 2008 Ser to små jenter i livet ditt også. Så flere barn blir det nok.Av en eller anne grunn får jeg opp februar. Betyr denne mnd noe spesielt for deg? Tror ikke det er graviditet i februar, virker som en feiring av noe slag. Du er ikke lett å spå, så jeg får bare ta det jeg får opp. Du er en flott person, som er hjelpsom og snill. Du holder orden rundt deg. Du er en vennlig og god mamma for ungene dine! Selv om du av og til føler deg sliten finner du nye krefter. Fremtiden din ser lys ut. Jeg får inn masse lys rundt deg! Spennende å se hva du forstår av dette. Gi meg gjerne en tilbakemelding. Ewa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå