Gå til innhold

ikke like mye tid til BIM denne gangen nei..

Anbefalte innlegg

Skrevet

første svangerskap var jeg student.

mannen min jobbet i utlandet, og jeg hadde masse tid til å sitte på nett og ligge i sofaen.

leste alt om svangerskap og babyens utvikling, og lå vel på topplista både her og på andre forum over mest aktive brukere...

denne gangen er jeg i jobb og har en 16mnd gammel jente å ta meg av. hun begynte i barnehagen i høst, og de siste tre ukene har hun vel stort sett vært syk.

Hun har hatt kraftig forstoppelse, hun har ørebetennelse, hun har hatt hånd-munn-fotsyken og hun holder på med jeksler.

I går oppdaget jeg "oi, andre trimester jo!"

det var en deilig oppdagelse også, for første trimester har vært slitsomt. denne gangen har jeg jo ikke kunnet sove ettersom jeg har behov for det.

i tillegg har vi flyttet og mannen er desperat etter mer tid på jobben, men det begrenses mye av at jeg jobber kveld og han må hjem for å passe snuppa...

haha, jeg håper 2.trimester viser seg å komme med energien min, det hadde vært fint!

og så er det jo så mye å glede seg til i 2.tri da. de første sparkene, ultralyd, passe stor mage...

og siden jeg nå bare ligger her på sofaen og ammer sykt barn likevel, så skal jeg jammen ta igjen litt nett-tid også i dag! hehe

ha en strålende dag, damer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...