Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Er det mulig, tenker dere kanskje, men jeg har altså begynt å lure på om vi skal satse på to tette som nr. to og tre, pga. at jeg ikke er helt pur ung lenger... hvis vi i det hele tatt skal få tre. Er det noen som har erfaring med to tette som nr. to og tre? (Det vil bli tre år mellom nr. en og nr. to).
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe.. Kjenner meg igjen! så jeg slenger meg med her.. Sambo er noen år eldre enn meg, så vi satser på nr 2 og 3 ganske tett. 1mann er nå tre år. Så får vi se om vi rekker og har lyst på nr 4 når den tid evt kommer. :-) Skulle gjerne hatt nr tre på tur før andremann er fyllt 1 år. Noen tips og råd? Jeg var ikke fruktbar igjen før en stund etter 1årsdagen til frøkna. Håper på litt tidligere denne gangen!
gutteklubben grei Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Vi satset på to tette som nr to og tre og det er 17 måneder mellom dem. Gleder meg til mistemann nærmer seg året og kan leke litt med "storebror" , han venter utålmodig :-) Hos meg kom menstruasjonen tilbake etter 5,5 måneder med både nr en og to, venter fortsatt nå for minstemann er bare fire måneder ennå. Menstruasjonene var ikke helt reglemessig sist, så derfor tok det et par måneder ekstra før tredjemann "var i boks". Hadde derfor satset på eggløsningstest hvis jeg var deg, for å "få det til" så raskt som mulig.. Lykke til!
wilma07 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 haha..hær sitter jeg å tenker på nr 5. er gravid me nr 4 å har ei lita på 1 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå