Gå til innhold

Andre med lite søvn om natten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på å fly på veggen om dagen!!! Sover i snitt 3-4 timer hver natt og det holder på å ta drepen på meg... Våkner hver gang jeg snur meg pga smerter i bekkenet og bruker da laaaang tid på å sovne igjen! Plus at jeg også bruker å få noen heftige kynnere når jeg våkner... (merkelig det forresten...)

Er forresten 24+2 i dag!

Og med en jobb som innebærer døgnturnus på en barnevernsinstitusjon, lurer jeg faktisk på om jeg må kaste inn håndklet nå... Lite søvn tærer fryktelig på meg og jeg blir fryktelig hormonell og ustabil...ikke akkurat rette kombinasjonen for å jobbe med ungdom i 13-18 år gitt... Og heller ikke veldig hyggelig for familien min når er hjemme... Nei huff..jo mer jeg skriver av dette jo mer blir jeg sikker på at jeg må kontakte legen min.. huff!! Er 50 % sykemeldt fra før nemlig pga det samme, men må nok bare oppgradere den til 100 % trur jeg!

Hmm..endte opp som et syte innlegg dette gitt...haha..jaja! Godt å få det skrevet ned.... haha!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber med rus/psykiatri, men er sykemeldt pga bekkenløsning. Jeg har merket at søvnen har blitt dårligere siste uken. Får så vondt i bekkenet og hoftene om nettene så vanskelig å finne noen god sovestilling. Og i natt har jeg tisset 4 ganger i tillegg. Moro moro. Jeg er 26+4.

Skrevet

Jeg har også begynt å våkne tusenfillioner ganger i løpet av ei natt, som oftest bare av ingenting, eller at jeg må på do.. har lest at kroppen venner seg til nattevåk, derfor våkner man mye.. er selv 23+5.

Skrevet

Hei!

Henger meg på tråden din....riiiiimeli sliten om dagen.

Har sv.skapskløe og bekkenløsning, og søvn er noe jeg får minimalt av... Tabelettene mot kløen virker ikke i det hele tatt, og jeg holder på å bli gal!

Har 3 barn fra før på 7, 5 og 1,5 år og jobber ca 70%, bare ettermiddager, i et Parfymeri. I tillegg studerer jeg på Nki.

Skal på neste kontroll på torsdag, og er egentlig ikke i tvil om at det kommer til å bli sykemelding. Vertfall henvisning til fysioterapeut, for dette fungerer ikke lenger i det hele tatt!

Verker og klør, hovner opp og sover ikke. Går rundt som en sint zombie om dagen...*sukk*

Jaja....lenge leve syting - hehe!

Veldig godt å ha Bim sidene, der en bare kan få "tømt seg" av og til;)

Skrevet

er forresten 27+6....

Skrevet

noen netter er helt forferdelige ja:/ men passer på å sove litt om dagen når veslegutten min på snart 4 år er i b.hagen. hender jeg sover 3 timer om dagen...men er vel ikke bra det heller...:/

babyen min sparker veldig mye, spes når jeg skal legge meg, derfor får jeg ikke sove. så jeg føler med deg.

Men jeg er 100% sykemeldt da, sånn sett er det bedre, da jeg kan hvile på dagen.

Lykke til:)

Skrevet

hmmm tenkte jeg skulle si noen ord her, jeg er selv 100% sykemeldt pga lite søvn og smerter i rygg. Men det jeg har funnet ut er at når jeg blir alene i sengen om morgenen så slapper kroppen av på en annen måte og mye av smertene har forsvunnet, så det jeg har funnet ut er at om vi ikke ligger inntil hverandre om natten men har litt avstand slik at jeg ikke "triller" inntil mannen min så ligger kroppen bedre og får stabelisert seg rett. Nå har jeg mindre smerter men såver lett for jeg savner jo hans nervær da........

Så vet ikke hva jeg helst vil hehehe

Lyke til til dere alle iallefall

Skrevet

Hei.. ja vet så godt hvordan det er, jeg kaver og styrer så om natten så er det på do så har dyna glidd ned, har den mellom beina pga bekkenløsning. alt er galt, så drømmer jeg. Har lest så mye krim i det siste at jeg drømmer jeg flyr med kniv og uff ja stopper der hehe har sluttet å lese sånt nå. Er 100% sykemeldt så jeg sover mye på dagen også, er jo helt ødelagt..

Skrevet

Hehe... var som å lese om meg selv dette Tullemor1...

Nei..måtte bare krype til korset.. snakket med lege og sjefen min nå..er sykemeldt 100 % til 16 nov til å begynne med..

Så godt er det da at det finnes slike gode ordninger..men er kjett å ikke jobbe også! Får heller prøve å kose meg med strikking og juleforberedelser! :)

Skrevet

Drømmer ja... hehe, jeg våkna av at jeg dunka og dytta på sambo i natt.. han skjønte ingenting.. jeg drømte da om to barnevogner som bølla meg bort fra veien.. så jeg skulle bølle tilbake.. så var det egentlig det at vi lå så altfor tungt mot hverandre.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...