Gå til innhold

Noen som har gasskomfyr?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

 

Negativt/Positivt?

 

Må man bruke noen spesielle "gass komfyr gryter"?

 

Og hvordan fungerer stekeovnen?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mor har. Hun er veldig fornøyd! Hun har kun gass på platene da -komfyren går på strøm som vanlig. Hun bruker de samme kjelene.

Det er mye lettere å regulere temperaturen på den. Det typiske som gjerne står på gryteretter o.l. "Kok opp og la småkoke" blir plutselig gjennomførbart.

Jeg har litt angst for åpen flamme, så jeg kunne aldri tenke meg den, men de er, som sagt, veldig fornøyde.

Stilig er den og, hvis det er av betydning. ;-)

Skrevet

Tusen takk for svar!

Gasskomfyren kommer med nytt hus - og er selv ganske skeptisk til åpen flamme. Hvordan slår man på en gasskomfyr??????

Er kanskje bare en vanesak:)

Skrevet

Hehe, det var mitt første spørsmål og.

Trodde man måtte frem med fyrstikker eller lighter, men det er en sånn enkel knapp man trykker på. Først skrur man på platen også på knappen, så kommer flammen av seg selv.

De er også flinke med å skru av gasstilførselen på selve gasstanken når de ikke bruker ovnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...