Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Fornøyd? Negativt/Positivt? Må man bruke noen spesielle "gass komfyr gryter"? Og hvordan fungerer stekeovnen?
AndreVonDrei Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Min mor har. Hun er veldig fornøyd! Hun har kun gass på platene da -komfyren går på strøm som vanlig. Hun bruker de samme kjelene. Det er mye lettere å regulere temperaturen på den. Det typiske som gjerne står på gryteretter o.l. "Kok opp og la småkoke" blir plutselig gjennomførbart. Jeg har litt angst for åpen flamme, så jeg kunne aldri tenke meg den, men de er, som sagt, veldig fornøyde. Stilig er den og, hvis det er av betydning. ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk for svar! Gasskomfyren kommer med nytt hus - og er selv ganske skeptisk til åpen flamme. Hvordan slår man på en gasskomfyr?????? Er kanskje bare en vanesak:)
AndreVonDrei Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Hehe, det var mitt første spørsmål og. Trodde man måtte frem med fyrstikker eller lighter, men det er en sånn enkel knapp man trykker på. Først skrur man på platen også på knappen, så kommer flammen av seg selv. De er også flinke med å skru av gasstilførselen på selve gasstanken når de ikke bruker ovnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå