yasmina Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Selv leser jeg bare nettaviser, men er innom VG, Harstad Tidende og Gulf News hver dag. Er ogsaa innom Dagbladet og Stavanger Aftenblad ganske ofte.
ana baroma Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 På nettet leser jeg ganske mange, og ellers leser jeg Agderposten, Fevennen, Høvågavisa og Lillesandsposten + noen andre lokalaviser. Jada, jeg er avisoman:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Får lokalavisa i postkasse hver dag, ellers leser jeg VG de gangene samboern kjøper, ikke så ofte. Er innom VGs nettside også innimellom for å se om det har sjedd noe "spennende"
katta og co Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Dagsavisen+ mange av avisene på nett
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Lokalavisene, og riksavisene på nett:)
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Riksavisene på nett etter at mini har lagt seg, prøver å få med meg noen nyhetssendinger på tv i løpet av formiddagen.
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Lokalavisa(i papirutgave) til frokosten, og riksaviser på nett en eller annen gang i løpet av dagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå