Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 hvor lenge gikk det før det (har du gått) ble fødsel på deg etter denne var gått?? Forrige gang gikk den på torsdagen, om morgenen søndagen var småen ute. Nå har jeg jo stresset en del med kynnere, og det er jo for tidlig for meg å føde, men bør eg gjøre meg klar for for tidlig fødsel kanskje? vet egentlig ikke hva det vil si at slimproppen er gått..? bør jeg være forsiktig med å være i badekar/offentlig basseng og slik? Eller er det bare når vannet er gått (lekker)
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Dem sier jo at man skal helst ikke bade på slutten av svangerskapet pga.infeksjoner. Men hører også mange som gjør det, og det går bra. Så det tror nå jeg kommer litt an på personen. Er hun utsatt for å få letter infeksjoner?? Pakk bagen din , du! Og vent på at det hele starter! Nyt tiden! Klemmer
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2008 hehe, baggen er pakket for en ukes tid siden =P liker å være på den sikre siden, så der er jeg klar =) pokker at den gikk nå da, vi som tenkte oss i terapibad i morgen, men det er jo sikkert bakteriebombe, siden vannet ligger på 34 grader =P Så får holde meg hjemme og se hvha som skjer
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jordmor fortalte meg at når slimproppen hadde gått, så kunne det allikevel gå flere uker til fødsel. Men det tok allikevel bare ca 3 døgn før fødsel startet etter slimproppen hadde kommet.
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Hos meg gikk slimproppen kl 08 på morgenen og lillemor var ute kl 03 natten etter. Vannet gikk sammen med slimproppen. Lykke til!
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2008 spennende.. leste noe om at den kunne komme på nytt og =/ 1.mann kom innen 3 døgn han og. men det har vel ikke noe å si på dette svangerskapet =p hehe.. me den gang var det blod i. ikke denne gangen
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Min gikk ca 1 døgn før vannet gikk og jeg fikk rier, og da var det 14 timer til jr var ute. Det var ikke blod i min slimprøpp heller, bare masse slim. Vet ikke det med bading og slik, vet om de som har badet helt til siste slutt, men jeg gjorde ikke det. Du kan jo ringe til jm for å høre, kjipt å gå glipp av en god stund i bassenget hvis du ikke må. Hvor langt er du på vei forresten?
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 14. oktober 2008 jeg er bare 34+2?3? tirsdag idag? 34+2 mener jeg =P så vil jo holde han litt til der inne.. ja, det var ikke så dumt =P Spør jm hva hun synest, hadde vært godt å få badet litt ja
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #9 Skrevet 14. oktober 2008 Ja gjør det Jeg tror heller ikke du behøver å være bekymret for prematur fødsel sel vom slimproppen har gått. For som skrevet over så kan den gå kjempe lenge før, det er egneltig ikke en pekepinn på når fødselen kommer. Lykke til Håper du får bade!
su-su-susa-i-hodet m/rampegutt Skrevet 14. oktober 2008 #10 Skrevet 14. oktober 2008 Hos meg kom ikke slimproppen før vannet gikk. Vannet gikk 01.40, og 14.09 var han ute. Men slimproppen kan gå leeeenge i forveien uten at det blir fødsel med det første. Og badebasseng skal du vel holde deg unna når proppen er gått, fordi det da er "åpent" inn til baby.. Men lykke til fremover )
BettyBoob Skrevet 14. oktober 2008 #11 Skrevet 14. oktober 2008 slimproppen gikk onsdag - fødselen startet torsdag, han var ute fredag.
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 14. oktober 2008 #12 Skrevet 14. oktober 2008 Min slimpropp gikk søndag morgen, riene satt igang natt til mandag, jr var ute tirsdag morgen
SexyLubben =D Skrevet 14. oktober 2008 #13 Skrevet 14. oktober 2008 Slimproppen min gikk kl 8, og kl 9 var mini født.
Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR! Skrevet 14. oktober 2008 #14 Skrevet 14. oktober 2008 Slimproppen gikk fredag, og 2 dager senere på en søndag var hun ute.
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 14. oktober 2008 #15 Skrevet 14. oktober 2008 Med nr 1 så gjekk slimproppen kl 04 og vannet like etterpå, gutten var ute 1434 samma dag. Med nr 2 så kom litt av slimproppen lørdag også kom resten tirsdags morgon kl 06 og jenta er født den dagen kl 2057. Men hos veninna mi så gjekk det ca ei uke fra den gjekk til ungen kom, hennars første. Det kan gå lang tid og det kan gå kortare tid. Eg hadde ringt jm og sagt at den hadde gått og hørt med ho. Uansett LYKKE TIL
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #16 Skrevet 14. oktober 2008 hmmm.. kynnerene er rolige nå, så får håpe jeg får litt til tid med småen i magen. Ringte føden for å høre hva jeg skulle forholde meg til. Da fikk jeg beskjed om å holde meg i ro, men gå masse tur? (ro-gå masse tur?) jaja, sikkert slik han skal komme seg langt ned i bekkenet. Hun sa vi får prøve å se om vi får holdt han der inne i alle fall to uker til. Så blir spennende å se =/ Skal til jm i morgen, det hadde jeg glemt, så får høre hva hun sier. de sa forresten på føden at jeg kunne bare bade, men hun ville ikke anbefale det, ikke pga bakterier, men pga av at det kunne sette igang fødselen?!? Takk for svar alle.. må gjerne komme med flere
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #17 Skrevet 14. oktober 2008 nei,nå gikk jeg på do. tror pokker meg magen er sunket og =/ Husker ikke helt,og dumme meg har ikke tatt så mye bilder denne gangen. men legger ut noen om noen vil/kan/gidder å samenligne eller bare si om jeg er blitt helt "gaaal" av denne slimproppen og greier.. hehe.. Noe som er høyst sannsynlig =P
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 14. oktober 2008 #18 Skrevet 14. oktober 2008 Magen min sank og slimproppen gikk 4 uker før fødsel..
gifteklar gravid og kvalm Skrevet 14. oktober 2008 #19 Skrevet 14. oktober 2008 husker forrige gang (og første gang) jeg gikk gravid... var på fødselsforberedende kurs på lørdagen 3 uker før termin. ung og uvitende og fulgte nøye med... så kom vi til punktet vi kunne stille spm... jeg spurte om det som lignet seig utflod som var litt brun kunne være slimproppen... sure JM vi hadde på kurset gadd nesten ikke svare en gang bare så dumt på meg som om det var verdens dummeste spm... - det er IKKE slimproppen, du har 3 uker igjen. og det er helt sikkert VANLIG utflod du har!! dermed basta liksom... jaja, tenkte jeg... litt sånn huff da at det går an å bli så dum som meg som trodde det var slimproppen liksom... på mandagen etter var snuppa ute gitt!! var nok slimproppen ja men det er vel varierende dette med når den går og fødselen strater?! men uansett lykke til
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #20 Skrevet 14. oktober 2008 =) se der ja hehe.. forrige gang skjedde de og innen et døgn begge deler, og fødte på 3 dagen. men da så hadde du mye murringer og kynnere?? =/ 4 uker holder jo bra hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå