Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 Vi var på svangerskapskurs på Ahus igår, og selvfølgelig drømte jeg da om fødsel i natt! (Typisk ikkesant?) Bare at i drømmen min, døde den lille jenta mi rett etter fødselen... Altså, den følelsen jeg hadde når jeg våknet, er den verste følelsen jeg har hatt i hele mitt liv. En rett og slett totalt jævelig følelse! Er det bare jeg som har slike syke drømmer, eller har dere hatt noen slike dere og?
Angeldoll m/ desemberprinsesse Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Var jo ikke meningen at det skulle være anonymt da. Jeg som er HI.
Jente2011 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 trur det er helt normalt! har drømt MASSE syke ting selv! at søsteren min på 5 døde o.l.. heilt forferdelig når mann vokner! så jeg tror ikke du er den eneste nei:)
våken_om_natta Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Det er helt vanlig med rare drømmer i svangerskapet. Selv har jeg drømt masse. At jeg har født bittesmå barn, vanskapte barn, døde barn, ja massevis av syyyke drømmer, men det er helt normalt!
Ludviginne - mamma!! Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg har drømt mange ganger at babyen er død. Jeg nekter å gi han fra meg, prøver å amme han, og bærer rundt på han. Men har hørt at flere har slike drømmer...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå