cassandraimagen fødeklar:) Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 er fødeklat i dag å skulle gjerne hatt det på nicket, men er ikke så voldsomt teknisk av meg så finner ikke ut hvordan jeg gjør det. noen som kan hjelpe?
KaWi Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Gå inn på din egen side, på brukerprofil, og husk å lagre endringene. Men er det er sånn du skal gjøre det! Uansett, Lykke til =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå