Gå til innhold

Har dere god kontakt med deres soekenbarn ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv har jeg opp mot null kontakt da de ikke bodde i naerheten da jeg var liten og pappa var kanskje ikke overdrevent begeistret for egen familie... Paa mammas side har jeg ingen :(

Haaper ( og tror ) mine egne barn faar bedre kontakt med sine soeskenbarn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke daglig kontakt for å si det sånn, men jeg bor jo 200 mil unna alle sammen...Men når jeg er hjemme hos foreldrene mine, så snakker jeg med ganske mange av dem, alle er på talefot, jeg vet hva de heter og hva ungene deres heter, og den ene kusina mi er vel den av venninnene hjemme jeg har kontakt med:)

Skrevet

Jeg har kun 4 stk søskenbarn. En ¨som er 10 år eldre enn med, ei som er like gammel som meg, ei som er 2 år yngre enn meg og en som er 5 år yngre enn meg.. Kun hun som er like gammel som meg som jeg har kontakt med, og vi har masse kontakt... En av mine beste venner. Nå bor vi langt fra hverandre - men snakkes jevnlig på tlf.

Skrevet

fra en skala fra 0-10, der 0 er ingen kontakt og der 10 er max kontakt så kan vi sette alle 6 søskenbarna mine slik: 3 på 0 , 1 på 4, og 1 på 8 og 1 på 10:)))

Ble dere kloke? hehe:p

Skrevet

Jeg har 3 søskenbarn som jeg vet om, vet ikke om de jeg har på pappas side da je galdri har hatt kontakt mrd pappa eller hans familie.

Jeg har omtrent daglig kontakt med 1 søskenbarn da vi prater på msn, kanskje ikke daglig, men i allefall ukentlig, og innimellom daglig. Han bor på andre kanten av landet. Han er 3 år yngre enn meg.

1 søskenbarn har jeg kontakt med, men kan ikke si vi har så god kontakt, men det kan jo ha sammenheng med at han er mye yngre enn meg, han er 12 år yngre enn meg. Bor i samme by.

Det siste søskenebarnet har jeg ingen kontakt med. Vi hadde god kontakt da vi var små, han er 5 år yngre enn meg. Bor på andre kanten av landet.

Skrevet

På min far sin side har jeg 2 stk og har ikke kontakt med dem.

På min mor sin side har jeg 5 stk. Tror kanskje jeg hadde gjenkjent 2-3 stk på gata. Har ikke så god kontakt med dem heller. Hadde før når vi var mindre og jeg bodde hos min mor.

Skrevet

Jeg har 10 søskenbarn, hvorav den eldste er 46 (tror jeg) og den yngste er rund 12, så her er det stor spredning. De fleste bor langt unna, men av dem har jeg god kontakt med en kusine og en fetter og deres familier. Ikke daglig, men av og til (sms, julekort, besøk osv).

Har også god kontakt med en annen fetter som ikke bor så langt unna.

Resten er det heller dårlig med, og det er synd. Bør kanskje være den første som tar opp kontakten igjen? Det skulle være mulig nå i disse sms-, internett- og skypetider (:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...