mamma06og 10 Skrevet 14. oktober 2008 #1 Skrevet 14. oktober 2008 sitter her får ikke sove...hadde vert kjekt å snakka med noen
Musemor med tre søte små Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Jepp, jeg har vært våken siden 0600. Sitter å spiser frokost før jeg skal på jobb
Mammat4 Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Vært våken siden 06.30, nå skal snart barna vekkes. Tid for frokost, så skole, bhg og jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå