Gå til innhold

Jeg tror kansje jeg har rier...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har menslignende smerter, sitter nederst i magen og litt bak i ryggen. Men de er ikke kjempe vonde. Alle jeg har spurt sier bare: du VET når du har rier!

Men så lurer nå jeg på om det kan begynne litt forsiktig? For jeg er rett og slett usikker siden de ikke er "dødsvonde".

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei! Jeg føler det akkurat på samme måte akkurat nå. Prøver å ta tiden og det er seks minutter mellom hver, men de er liksom ikke vonde nok. Dessuten varer de bare knappe 40 minutter. Blir litt nervøs. Hvordan går det med deg nå?

Skrevet

Har det samme!

Tror det er modning. Har murringer i rygg/nedre del av mage og livmor, som er ganske sterke (til å være murringer), pluss at jeg har hatt et par rier. Tror jeg da... Men det har gått bort litt nå, så derfor tror jeg bare det er modning som skjer der nede... men det er jo bra...

Skrevet

Hos meg startet det om natten med mensenlignende smerter. Kunne ikkje skjønne at det skulle være fødselen som var igang, fordi jeg ikke syntes det var vondt nok, og akkurat som deg, hadde hørt att "Du vet det garantert når det er rier!" Sambo tok tiden, og det var nøyaktig ti min mellom hver, og de varte i ca 40 sek. Etter hvert varte de lenger, og det ble kortere og kortere mellom. Klokken 9 om morgenen varte de i ca 1 min, og var litt under 5 min mellom, så da dro jeg på føden. Hadde fortsatt ikke noe særlig vondt, var innom både butikk og apotek. De sjekket meg da jeg kom inn, og da hadde jeg 4,5cm åpning. Så jeg tror nok det kan være rier ja ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...