Gå til innhold

Når kunne barnet ditt hoppe?

Anbefalte innlegg

Skrevet
:)
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går og venter på akkurat det jeg også, tuppa her er 22mnder og hopper ikke :oP

Skrevet

Jenta mi hoppet faktisk når hun var 19 mnd..

Vet ikke om det er "normalt" eller om jeg kan være stolt... ;)

Skrevet

De fleste jeg har hørt om er rundt to, men hva "normalen" er vet jeg ikke. Ellers er tuppa her ekstremt tidlig ute, men hoppingen sparer hun visst ;o)

Skrevet

Husker ikke akkurat når han begynte jeg, men han han hoppa i dag =) Han har akkurat fylt to.

Skrevet

Min yngste har nettopp begynt. Hun er 21 mnd og har forsøkt å gjøre som storesøster lenge, men forrige uke greide hun det endelig.

Eldste min synes jeg huske var litt eldre før hun greide det.

Skrevet

han hoppet litt da han var litt over 2 mener jeg, men først nå er det skikkelig hopping.. han er 2,5 år, nærmer seg 3. =)

Skrevet

Nesten 2,5 år

Skrevet

Tror han var omtrent akkurat 2 år.

Skrevet

Åj,hviste ikke at jenta mi var tidlig ute når det gjalt hopping:)

Hun var 16 månder.

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

12-13 måneder, jepp hun lærte aldri å gå men og løpe som 11mnd (!)..og hoppe i hoppeslott gjorde hun like etter....veldig uredd:)

Skrevet

rundt to år er det vanlige(vanlig=noen før og noen senere) (altså hoppe midt på gulvet og lette fra bakken).

snuppa her blir to år om under en mnd og hu har klart det de siste ukene.

Skrevet

Begge mine har hoppa slik at begge beina var over golvet nokon mnd før dei var 2år. Hugsar tulla mi holdt på lenge, skulle gjera som storebroren sin ;)

Skrevet

Gutten vår fikk luft under beina og hoppa vilt på stuegulvet i forrige uke. Han er 1 år og 8 mnd.

Skrevet

Han er 21 mnd og hopper som en gal om jeg ber han :D:D:D Utrolig moro! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...