mammalea med to i magen Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Andre mammaer fra nord, fortrinnsvis Bodøområdet? Er selv hjemme med tvillinger på 3 mnd og så har jeg en sønn på snart 4 år. Hadde vært trivelig å kommet i kontakt med andre hjemmeværende. Triller endel turer og det hadde vært trivelig med selskap. Kanskje mødrene kan drikke en kopp kaffe eller te mens de små får utforske hverandre
trine ;-) Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Hei, Håper du får respons på denne! Her i Oslo-området er vi en stooor gjeng som har levd det glade kafè-livet sammen med mager..... og nå møtes vi med ungene på trilletur eller hjemme hos hverandre. Det er givende og morsomt å treffe andre med tvillinger. Hvis du ikke får noe respons; kanskje du skal spørre litt på de forskjellige helsestasjoner i Bødø-området om det finnes tvillinger i din nærhet. Jeg vet ikke om de kan gi ut info m navn.. men kanskje en helsestasjon kan kalle inn til treff??? Lykke til. Og fortsatt lykke til med småtrollene dine.
mammalea med to i magen Skrevet 27. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. oktober 2008 Dytter litt på denne Er jo lov å håpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå