Gå til innhold

Noen fra Nord?


mammalea med to i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Andre mammaer fra nord, fortrinnsvis Bodøområdet?

Er selv hjemme med tvillinger på 3 mnd og så har jeg en sønn på snart 4 år. Hadde vært trivelig å kommet i kontakt med andre hjemmeværende. Triller endel turer og det hadde vært trivelig med selskap. Kanskje mødrene kan drikke en kopp kaffe eller te mens de små får utforske hverandre ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Håper du får respons på denne!

Her i Oslo-området er vi en stooor gjeng som har levd det glade kafè-livet sammen med mager..... og nå møtes vi med ungene på trilletur eller hjemme hos hverandre. Det er givende og morsomt å treffe andre med tvillinger.

Hvis du ikke får noe respons; kanskje du skal spørre litt på de forskjellige helsestasjoner i Bødø-området om det finnes tvillinger i din nærhet. Jeg vet ikke om de kan gi ut info m navn.. men kanskje en helsestasjon kan kalle inn til treff???

Lykke til. Og fortsatt lykke til med småtrollene dine.

  • 2 uker senere...
Skrevet

Dytter litt på denne ;)

Er jo lov å håpe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...