Gå til innhold

Denne tråden er for UNGE (Gamle keep out!!!!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er en ung mor, som sitter her å ber om at du skal komme i overgangsalderen, FØR du rekker å bli gravid!

Ber også om at du forsvinner ut fra BIM/DIB, slik at vi som faktisk lurer på noe som virkelig betyr noe kan slippe til!

Skrevet

jah!! pell deg til helvete ut din idiot.

INGEN liker deg (nå tror jeg faktisk at jeg snakker for de fleste)

Skrevet

Skulle det stå sweetie pie? hehehe, blingsa på stavelsen, unge dame?

Skrevet

vi vet jo alle at hun ikke er noe særlig smart så hun aner vel ikke hva det betyr engang hehe

Skrevet

Nettet er for alle, nettet er for alle....

Du fremstår ikke som spesielt smart, vet du det?

Skrevet

tror ikke det er det hun prøver på heller hehe..

hun har jo avslørt seg ganske bra da ;) hun vil jo bare skape litt liv her inne.. mente vel at det har vært dødt på BIM/DIB en stund.

Skrevet

Bare at det var meget lite vellykket måte å skape liv på. Uintelligent. Her er nok av brukere som går henne en høy gang hva provokasjoner og det å skape liv og røre angår, heldigvis. Hun er og blir en amatør.

Skrevet

kommer alltid til å poppe frem sånne som henne på disse sidene uansett tror jeg..

hun fikk oss hvertfall til å være enige om en ting da. at hun er en komplett idiot hehe.. hvertfall innleggene hennes.

Skrevet

jeg synes tråden din var en god idè jeg, endelig et motstykke til de uendelig mange "oss over 30 år tråden" de er jo på alle debattforumene her inne, dukker opp overalt!!! fint at de kan få beskjed i en overskrift også at de trenger ikke komme her og komme her, det får jo "vi under 30" se hver dag

Skrevet

Synd det står på orifilen hennes at hun er født i 1970 da. Eeeeeeld gammel jo.

Skrevet

Jeg kan visst ikke skrive: PROFILEN!!!! Jeg ser den.

Skrevet

Alt bra du :) Har forøvrig aldri opplevd at det har vært gamle mennesker her inne :)

Skrevet

Det er noe man kaller for kranglesiden her inne ett sted? Sett det eller?

Skjerp dere.............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...