Mamman til Mia Camilia Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Her er bilde: http://www.nettby.no/user/file.php?user_id=97686&folder_id=2862187&id=46256869 Er nå 18+1, å føler magen min er kjeeempe diger.
babymilla Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Nei syntes ikke du har det i forhold til mange andre jeg har sett. Mae størrelse har jo mye å si på hvor stor plass man har fra før, om man er lav eller høy og er veldig individuelt fra person til person.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 som meg f. eks som er 15 + 4 og ser ut som jeg er 6 mnd ut i svangerskapet.
birrisj05.02.09 Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg fikk også mage ganske tidlig.. nå har det stoppa litt opp liksom, er kanskje på størrelse med deg nå.. snart 24 uker her.. Er så individuelt, finnes ingen oppskrift på hvordan man SKAL se ut etter så og så lang tid, selv om mange tror det.. jeg har fått en del kommentarer, på om jeg skal ha tvillinger osv.. men er jo så forskjellig fra person til person.. og kommer an på hvordan fosteret ligger osv.. Så hvis noen spør, så sier du bare at ingen er like
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå