Gå til innhold

Åneeei, nå er jeg redd:(:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en liten blødning i går natt med litt smerter så vi dro på sukehuset (Legevakten). Og legen klarte ikke å finne babyen min på UL:(

10 uker, den BURDE synes:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden de ikke så noe og du skulle vært 10uker påvei så er det nok ingenting der...kansje det var en liten spire, men den har trolig ikke utviket seg på ei stund hvis du ikke hadde klumper i blødningen.. er trist og leit, men en trøst er at når slike ting skjer så er det fordi ting ikke er som de skal helst, og bedre enn om de hadde vokst lengre.

Selv opplevd en SA og en MA, har 3 friske fine barn, glad for det, glemmer aldri de jeg mistet, men føler jeg har fått de barna jeg skal ha på tross av det som da skjedde.

Vent et par mnd og prøv igjen du hvis dette var planlagt og sterkt ønsket, hvis ikke så ta tida til hjelp slik jeg gjorde.

Stor klem fra

Skrevet

Tusen takk for svar, er så ufattelig! Jeg hadde nettopp en baby i magen, en laaangt etterlengtet baby, og nå er den kanskje borte:(

Skrevet

Forstår godt at det er vondt, tror at jo mer etterlengtet jo vondere opplevelse. Men beste er å innstille seg på det slik det er så fort som mulig. Blir lettere da, og se på de naturlige forklaringene. Jeg fant trøst i det.

Få henta deg inn igjen du....det blir mindre vondt etterhvert som det får litt tid på seg.

Håper du får sovet litt i natt.

Skrevet

Men stakkars ga de deg ikke ett direkte svar. De vil jo se om det har vært ett foster der eller ei. Kanskje ikke om du mistet tidlig men om du først fikk blødning nå. 10 uker er det endel som skal ut om du er gravid.Hadde jeg vært deg ville jeg krevd en ul til.

Sender deg en stoooor kos

Skrevet

Så trist at du har fått en slik beskjed! har selv opplevd både MA og SA, så jeg vet veldig godt hvordan det er å få dårlige nyheter på ultralyd, fryktelig vondt.. Synes uansett du skal forlange å få et skikkelig svar, helst en ny ultralyd, med en grundig forklaring på hva som har skjedd. For meg høres det ut som det er det de kaller "blighted ovum/ tom fostersekk", altså at det aldri har vært et begynnende foster, men dette er det legen som skal vite. Kontakt evt fastlege for henvisning til ny ultralyd, alle fortjener et skikkelig svar når men opplever slikt!

Skrevet

Tusen takk for alle svar!

Nå har jeg fått my UL på onsdag og det er jeg veldig glad for!

Skrevet

Uff, skal krysse fingrene for deg!

Men ville bare legge til, hvis du vil bli gravid igjen med en gang. Så er det store muligheter for det. Da jeg mistet ble jeg gravid igjen ca. 2 uker etter at jeg mistet. Det ble på en måte en forsinket mens. Hørt om mange som ble gravid så fort igjen, fordi da er det så åpent der.

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...