~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Du må bare kjøpe en vogn til 6699 ved siden av ;o)
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Skulle jeg hatt barn nr 1 nå og hatt den erfaringen jeg har etter 3.... ville jeg løpt og kjøpt:)
~sjiraff~ Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Hehe... Ja hadde jeg bare hatt nok penger til å sløse bort på en ny vogn hadde jeg løpt og kjøpt! Har en følelse av at min bedre halvdel ikke ville ha sagt så mye pent til meg på noen mnd om jeg hadde gjort det.. hehe.. )
Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 her i huset er jo vognperioden over så jeg har i grunn mer enn nok med å selge det jeg allerede har:)
Banshee Skrevet 13. oktober 2008 #5 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg lovte min samboer dyrt og hellig nå nettopp over telefonen (han er på jobb) at det ikke kommer flere vogner i hus siden jeg kjøpte 5. vogna på torsdag før helgen ;o) Men jeg har solgt to av de 5 nå da, så sitter "bare" igjen med 3 og de trenger jeg ;o) *ler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå