Gjest Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Kan du spå meg? Får vi flere barn? evt ca tid ? Meg 18.02.71 Han 16.10.58 Har ett barn født 07
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Du er litt vanskelig å lese, meg jeg skal forsøke likevel. Jeg får opp en gutt og en jente på deg. Er barnet du har fra før født i mars? For mars er første månden jeg får opp på deg. En annen ting jeg lurer på. Er du eller mannen din fra Sverige? Eller har noen av dere svenske aner? Får en tilknyttning til Sverige på neste barn. Vet ikke helt hvorfor. Kanskje har det med dere foreldre og gjøre, eller kansje dette barnet får en svensk kjæreste? Jeg vet ikke helt sikkert der. Denne tanken kom bare til meg. Har du et gullsmykke du er veldig knyttet til? Får opp et halssmykke som du er veldig redd for, når du bruker det kjenner du stadig etter om du har det. Stemmer dette? Fint om du kan svare meg. Jeg lærer meg stadig mer om dette å spå på intuisjon, og det er morsomt å få bekreftet, eller avkreftet tanker som dukker opp. Det lærer meg å bli bedre!
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Kom opp med annet nick, men jeg er den samme! Tenkte bare jeg skulle holde spådelen og privaten hver for seg, men det klarte jeg altså ikke Men det er da ikke så farlig heller. Men da vet du i hvertfall at det er meg Ewa som har svart deg!
Gjest Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Så artig...vi har en gutt...han er født i september 07. I Jomfruens tegn. Vi har ingen tilknytting til Sverige eller svenske aner som jeg vet om..... men min mann ønsket veldig å start opp noe eget i Sverige, vet ikke om det er like sterkt akkurat nå da.... Jeg har ett gullsmykke jeg er veldig knyttet til, og og som jeg er veldig redd for å miste...så for noen år siden puttet jeg det på ett såkalt lurt sted da vi skulle ut på en lengre reise...og jeg finner det ikke igjen... Det er gifteringene til min mormor og morfar hvor ringen mormors mindre ring er innenfor morfar også er den pyntet med en perle...jeg var veldig knyttet til mormor hun var født i mars og jeg har håpet på å få ett barn i den månden og håper på en jente.....(men alt er velkomment altså)....
♥Once♥upon♥a♥timeƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 23. oktober 2008 #5 Skrevet 23. oktober 2008 Morsomt å få tilbakemelding. Det forklarer jo en del. Fikk jo litt svar på Sverige og mars Gøy. Det smykket ditt. Jeg er litt usikker her. Først fikk jeg inn at det ligger på gulvet, bak noe. Men det kan også være innerst i et skap, mulig på kjøkkenet. Ser noe hvitt, og noe brunt i nærheten av det. Kan være hvitt møbel, men en brun kant? Det er noe som står forran, men jeg er veldig usikker på akkurat hvor. Men jeg ville holde en knapp på kjøkkenet altså. Det er den tanken som er sterkest. Håper det hjelper deg litt for å finne det. Følte den nærhete du har til smykket. Ewa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå