Gå til innhold

Hvilke vognposer har dere kjøpt? Trenger svar..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sett på mange, men det er så mye forskjellig!

Man har de fra "voksi" som er veldig dyre, men kjempe pene. De er av bomull/ull. 2300 kr den ca.

Så ser jeg nå at de har en dunpose med lammeskinn man kan ta vekk inne, til 1000 kr. Denne har sånn boblestoff utenpå, som er fylt med dun.

så er det noen som er fylt med fiber osv.

Hva skal man velge? Hva er best? Er det en grunn til denne prisforskjellen, eller er det bare design. Vil ha det beste, men vet ikke om den til 1000 er like bra som den til 2300..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter en lengre rådvill periode gikk jeg hen og kjøpte en Odenwälder dunpuse (den med bamsen).

Sikkert flere som var like bra, men det vippet over på den fordi jeg syns den så veldig bra ut i tillegg, og fant en råflott farge til vogna.

Den skal være bra, virker veldig bra, og tror både vi og snuppa kommer til å bli storfornøyd med den :)

Utover det, så aner jeg fortsatt ikke, men måtte ta et valg til slutt ;)

Skrevet

Odenwalder dunpose her også...=) Har hørt mykje bra om den så jeg håper den er etter forventningene....! ;)

Skrevet

Hei hei.

Jeg liker det gode, gamle, naturlige :o) så her ble det en økologisk lammeskinnspose fra Kaiser. Kjøpt hos barneshage.no

Det finnes utrolig mange fine og gode vognposer, så lykke til i jungelen :o) hehe... De fleste posene hos kjente forhandlere er sikkert mer enn bra nok. Alt kommer an på bruken, og hva man liker av materialer og tekstiler selv..

Vet i hvertfall at Odenwalderposene, Voksiposene og lammeskinnsposene til Kaiser er veldig gode og varme. :o) og sikkert maange andre også.

Lykke til med valget. :o)

Skrevet

Takk for svar :)

Skrevet

voksi urban til 1900,- Den har en ekstra overdel som byttes ut med den minste overdelen ved behov. Da ble den så lang at min 6 år gamle datter passet den! Underdelen er ull og overdelen dun. Har aldri likt voksi før, men denne gangen har de laget noe som jeg ble dus med!

Bør sjekkes, virket som en bra pose i bra prisklasse med tanke på lengde den kan brukes. Blir som en sovepose med den lengste delen...

Skrevet

Har kjøpt Teutonia dunpose som jeg skal bruke i mykbagen den første tiden (får i desember, så det er kaldt ute da..), også har jeg kjøpt en voksi aktiv som jeg skal bruke når bag perioden er over, blir vel til neste år, hehe :)

Skrevet

Vi har Odenwälder babynest, (dunposen med bamsen inni) og er kjempefornøyd. Har en til storebror (15 mnd) som han kommer til å fortsette å bruke, og skal kjøpe ny til lillebror så de har hver sin.

Skrevet

Skal kjøpe voksi urban ila uka her.. min mor jobber i barnehage og har endel "erfaring" med poser derfra... hennes mening er at den klassiske voksiposen ofte blir klumpete og stor når barnet er lite, og når det blir større blir det midterste stykket på posen som man legger over barnet for kort, slik at det blir glippe oppe ved halsen. ellers mente hun at mange andre poser ofte ble små, og ikke holdt til barnet ble 3 år.. (ikke alle som dupper ila dagen på den alderen da men..) med voksi urban slipper man så "mye" pose og syntes det var genialt at man kan sette på et stykke etterhvert som barnet vokser. synes ikke prisen var så ille heller ift endel andre poser...

Skrevet

Jeg har dunposen fra Odenwälder (lang modell). Kan brukes opp til 3 år og vaskes på 60 grader. Veldig fornøyd med den da jeg brukte den til dattern min.

Gjest Nydelige Christina+FØDEKLAR!
Skrevet

Vi fikk kaizers ullpose til datteren vår da hun ble født, en skikkelig flott og dyr pose som kan gå i arv:) Ble superglad for den!

Ellers har jeg kjøpt meg en mer søtt/tynn bomullspose fra England denne gang..med masse blonder og stasj hehe...blir vel å bruke for litt varme dager og mer til fint:)

Skrevet

Vi har kjøpt en dunpose til 1500kr. Husker ikke helt merke, men hun i butikken sa at den skulle være bra,med tanke på at den er varm og at den puster! Så det er jo noe å tenke på. Sikkert ikke lurt å kjøpe en for billig en heller med tanke på at babyen kan bli klam.

Tudelidu og lykke til;)

Skrevet

Her også falt valget på Odenwalder dunpose..

Fikk den anbefalt av veldig mange, og siden jeg ikke har noen særlig erfaringer selv, så ble det den.

Den virker ihvertfall veldig bra. Og det faktum at den kan vaskes på 60 grader, og at den er lang og kan brukes i noen år er jo også er pluss!

Skrevet

Vi har kjøpt oss Voksi Urban:) Fikk denne anbefalt i flere butikker - også er den både fin og praktisk i tillegg:)

Skrevet

Vi fikk easyKid pose av kommende bestefar. Den kostet 1999,- på babyshop. En utrolig god pose som barnet kan ha lenge, da den kan forlenges. Se den på www.easykid.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...