Gå til innhold

Det var dagens fra Jan Thomas ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fyren vet ikke hva statsministeren heter ... det trodde jeg faktisk ikke gikk an (for et voksent menneske).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Det vet ikke jeg heller :)

Hvem er det da? :)

Skrevet

Guri malla.O_o

Finnes det faktisk relativt oppegående mennesker her til lands, som ikke vet hvem statsministeren er?

Skrevet

Jeg hadde lyst å se top model i går, men jeg greier rett og slett ikke se det programmet pga Jan Thomas. Han er rett og slett så dum... Og Vendela, den tilgjorte måte hun prøver å skjule at hun egentlig snakker svensk, helt håpløst.

Skrevet

Men det var jo likevel ganske underholdende å høre ham beskrive fyren...

Skrevet

Tror kanskje han kødda med at han ikke visste hvem statsministeren var... Med så inngående beskrivelser for så å si: "Nei, vet jeg ikke hvem er..." Det kan jo hende han forstår ironi, uansett hva man ellers skulle mene om han ; )

Skrevet

Ingen kan vel påstå at Jan Thomas er relativt oppegående....

Skrevet

Joda, jeg tviler ikke på at han vet hvordan Jens ser ut, men jeg tror faktisk ikke han husket hva han het "i farta".

At han har en smule ironi beviste han jo etter å ha sett Linni Meister (eller hva hun heter) ... hvor kommentaren var "Skjønte hun det aldri??? Jeg hadde i hvertfall tatt den på bin Laden!"

Skrevet

Martee fleiper bare, ja :)

Men jeg kunne ikke ha brydd meg midre om hvem som er statsminister, så jeg vet det vell bare pga. at jeg har sett det i aviser, nyheter osv. :P

Skrevet

syns han er litt festlig jeg.. tror ikke han tar seg så høytidelig som folk skal ha det til.. han er jo litt fjollete, men la han nå være det da..

Skrevet

Veit du hva? Jan Thomas er en utrolig bra fyr! Jeg har jobbet med han da han Jobbet med Geir Ness i USA, og en mer alright kar skal du lete lenge etter! Han gir så utrolig fullt faen i hva folk sier og synes om han. Han er så jordnær og omtenksom at du ikke aner. At han ikke vet hva statsministeren heter...han er ikke den enste i norges land som ikke vet det. Blir feil å henge han ut for det.

Er enig i at han kan virke potte-dum innimellom,men neste gang du ser et program med han i, legg merke til at "alt" som blir sagt,at det er alltid et godt poeng i det!!

Jeg liker Jan Thomas kjempe godt!=)

Skrevet

Så fint at du nyanserer "debatten" litt, SnartLeah! : )

Skrevet

Dette er også mannen som foreslår å bruke hemoroidekrem under øynene for å få bort poser under øynene.

For øvrig er han sikkert en grei kar.

Skrevet

Nå var vel ikke han den første som kom med det forslaget. Et par av venninnene mine fniste godt av det for 8-10 år siden...

Skrevet

He he hemoridekrem er vel ikke noe nytt vel.

Jeg klarer ikke helt Jan Thomas helt jeg heller, men vet med meg selv at han nok gjør seg til litt eller hva jeg skal kalle det- Ja og han har jo fått det til da:)

Skrevet

Alle har vell fått litt "black out" en eller annen gang..

I 10. klasse spurte læreren min meg om hva onkelen min hette, og da sto det heeelt stille. Fikk skikkelig hjerneteppe. Det var mega flaut..

Så klart jeg vet hva onkelen min heter, men når jeg måtte si det forran HELE klassen stoppa det opp gitt....HUff... *ler*

Ellers så liker jeg Jan Thomas kjempegodt jeg:)

Skrevet

jeg er helt enig med snartleah, jeg kjenner han ikke da, men han virker som en utrolig bra fyr. Jeg har skikkelig sansen for han. Han er ekte. Han gjør seg ikke til og han er jo utrolig sympatisk og god mot alle. Kan man ikke heller bare le litt med han over at han ikke huska navnet hans, ikke kritisere han og ta det så nøye. Det viktigste er jo om han er et godt menneske! Og det tror jeg jammen meg han er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...