En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Noen som har noe erfaring fra syklene man får kjøpt på Biltema? hører at de er tøffe og er jo rimelige. jeg skal bare ha en sykkel for å sykle med hundene og holde meg litt i form. er de vanskelige å sette sammen? hvor stor er en 26" ramme? er det normal str på en voksen sykkel?
Koseklompen Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har sykkel fra Biltema, fungerer fint den Anbefaler 28"
En gullgutt og snart ei tulle! Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 var den vanskelig å sette sammen?? eller er det noe jeg kanskje kunne klart selv??
Koseklompen Skrevet 13. oktober 2008 #4 Skrevet 13. oktober 2008 Den var ikke så ille å sette sammen nei. Både mannen min og jeg har sykkel fra Biltema, og vi har brukt de masse fra slutten av april og til september da vi ikke har hatt bil, så det har vært daglig brukt, til og fra jobb og på laaaange koselige sykkelturer, til og fra butikken med lass med varer.. Jeg har ikke noe vondt å si om de syklene. Mange vil si at man får det man betaler (og hinter til jo billigere jo dårligere vare) men vi betalte 1300 for hver sykkel og fått masser igjen for de pengene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå