Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har testet positivt og er 5+1 Men syns jeg har veldig lite symptomer. Noe galt da? Føler jeg har fått større brystvorter? Og magen er som ei kula om kveldan? Men jeg leser at mange er sultne hele tida, men jeg eier ikke matlyst? Er dette noen symptomer?
Totentrollet ♥♥♥ Skrevet 14. oktober 2008 #2 Skrevet 14. oktober 2008 Større brystvorter er et symtom det:-) Jeg eier ikke matlyst om dagen. Spiser halvparten av mengden jeg er vant til. Maten bare vokser i munnen min. Tidligere spiste jeg som en hest!! Er egentlig skikkelig matgla :-) Noen har ikke mange symtomer, mens andre får "alt". Jeg er litt småkvalm, og litt øm i puppa. Også kommer bekkensmertene snikende. Men har hatt bekkenproblemer helt siden forrige sangerskap. Da fikk jeg det rundt 4mnd stadiet. Gratulerer med spire! :-)
Seels Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Hei og grattis! Jeg tror symptomer er veldig individuelt. Bestevenninnen min kjente ingenting i nesten 5 måneder, annet enn at hun var kjempesulten hele tiden (og jeg mistenker at hun egentlig alltid er kjempesulten preggers eller ikke, hun bare undertrykker det til vanlig ). Jeg derimot har hatt bekkensmerter siden uke 1, ømme bryster og større brystvorter like lenge, men jeg blir fortere mett. Jeg er ikke kvalm eller føler aversjon mot noe som helst. Bortsett fra ryggen har jeg det supert (enda........)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Tusen takk Og i like måte. Okei, jeg ble bare veldig nervøs når jeg ikke eier matlyst og alle andre skriver om hvor mye de måå ha mat. hehe. Jeg har det også suupert:) Og ser så frem til dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå