millemopp Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Hvordan er besøkstiden på bærum? Er det virkelig sånn at det bare er fra 18-19 familie er velkommen? Syns dette høres så lite ut, og familien kommer langveisfra så det er litt kronglete... Vet det er forskjellig praksis fra sykehus til sykehus.. Noen som vet?
Herkules Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Dette er visittiden ja, men om man går ut i dagligstuene så pleier det ikke være noe problem. Jeg har aldri tenkt på det som noe prblem med visittid, men det er kansje en vanesak Tror de fleste sykehus har visittider har de ikke det da? Den eneste tiden de er veldig strenge er mellom 15 og 17 for da er det siesta Hvile for mødre og barn. Bor du på enerom eller familierom så er det mer fleksibelt. Det er også mulig å gå ut av barselavdelingen å heller sitte et annet sted med besøket.
millemopp Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. oktober 2008 Det er sikkert ikke et problem i det hele tatt... Bare tenkte det var så dumt at det var så sent, med tanke på besøket som skal hjem igjen samme dag. Skal ha ks, men får håpe jeg er i så god form at jeg kan gå litt rundt da. Vet at på sykehusene på hedmark og oppland er de ikke så nøye på det bortsett fra i siesta tiden da:) Men alt i alt er det sikkert ikke så dumt at man får være litt alene de første dagene. Blir sikkert nok besøk etter hvert! Takk for svar:)
Herkules Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 hei på deg. Det er ikke noe problem om de kommer på dagtid før hvilen, men det avhenger jo litt av hvem du deler rom med også. Vi hadde et stoort 3mannsrom hvor jeg lå "langt" fra de andre, om jeg hadde besøk borte hos meg så var det ikke noe støy for de andre og omvendt. På tomannsrommene så er det litt trangere, men man føler seg frem i forhold til naboen. Lykke til med KS, når skal du møte den lille? (gamle naboen min jobber vist på "KS- avdelingen")
millemopp Skrevet 14. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. oktober 2008 Hei! Nei, det går sikkert bra:) Får se hvordan rommet blir, ellers får jeg gå til dagligstuen:) Phu! idag har det skjedd mye.. Vært på samtaler på sykehuset med lege, anestesi og jordmor + blodprøver. Nå har jeg akkurat tatt sånn klyx og tatt en dusj. Så nå er alt klart til den stoore dagen i MORGEN! Sommerfuglene har kommet veldig i kveld! Tusen takk med lykkeønsker! Når er det din tur?
Herkules Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Lykke til i morgen! Jeg skal helst føde jeg da så akkurat dagen er vanskelig å si, men termin 30 okt. Forrige gang så fødte jeg nesten 4 uker før termin, så jeg er rimelig innstilt på at ting kan skje når som helst. Jeg nyter likevel disse dagene, siden jeg kjenner mer liv enn tidligere i svangerskapet og jeg tror jeg kjenner kynnere! Lurer på om du får sove i natt jeg:) Som sagt masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå