Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Sendte deg en epost for litt siden, men har ikke hørt noe fra deg......Blir litt bekymret da vettu...håper ikke det har skjedd noe!! Send meg et lite pip når du ser denne tråden, så vet jeg at alt er bra hvertfall Stor klem
Aprilskatten min. Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Vet ikke om hun er her ennå, men det gikk ikke bra med lille Waldemar desverre. Han ble en liten engel. Historien ligger under "vi mistet vår baby".
januarsurprise Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Vet ikke om det stemmer, da det ikke er jeg selv som er kilden, men har sett at hun er blitt beskyldt for å være juksemaker. Den som hevdet det skrev noe om at hun hadde blitt tatt i løgn, at historien om "Waldemar" ikke er sann, og at hun er kastet ut fra englesiden. Har ikke sett henne her inne etter det.
Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Ja, jeg vet om Waldemar, og det var super trist. Vi pleier å mailes innimellom ser du, og jeg sendte henne mail da sønnen min ble født i september....men har ikke hørt noe fra henne....også vet jeg at hun er gravid igjen, og er så bekymret for at det kan ha skjedd noe siden jeg ikke hører noe.
Aprilskatten min. Skrevet 14. oktober 2008 #6 Skrevet 14. oktober 2008 Historien om Waldemar er nok sann. Tror det er andre ting som ligger til grunn for evt utkastelse.
Gjest Lindus:) med lille Jesper Skrevet 14. oktober 2008 #7 Skrevet 14. oktober 2008 Hæ?? Er hun kastet ut? Hvorfor i all verden er hun det da?? Jeg har pratet med henne en god stund før waldemar ble født, og har vanskelig for å tro at det er oppspinn altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå