Ronja65 Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Jeg har tenkt å komme altså.... Når skal vi møtes???. Jobber til 15.30...Rekker jeg hjem eller skal jeg rett til byen....Bare lurer?? Får sikkert svar hvis jeg leser lengre ned:-) Gleder meg...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 Jeg må melde avbud. Sambo har fått bedt seg fri lørdag, men skal jobbe fredag. Siden vi begge er invitert bort på bursdagsfest lørdag og da har fått barnevakt, stopper det seg selv. Men jeg håper dere som stiller storkoser dere og har en super kveld,. noe jeg helt klart regner med:-) Får heller få referat etterpå!!
Babyonboard ;-) Skrevet 14. oktober 2008 #4 Skrevet 14. oktober 2008 Siden jeg ikke er steinrik med egen jet så må jeg melde avbud jeg også... Ferdig på jobb kl 20 på fredag og begynner på jobb kl 11 på lørdag! hmmmm.... Hadde gått om jeg hadde egen jet ;-))) Hadde forsåvidt gått om jeg tok 20.00 flyet ned på fredag og 09.15 på lørdag....... Eeeeh nei! Får holde meg hjemme denne gangen ;-) PS: Hva skjedde med Spa-weekenden forresten??? ;-)
allerhelstNorge Skrevet 14. oktober 2008 #5 Skrevet 14. oktober 2008 Har ingen jet ledig på fredagen jeg, ellers kunne jeg tatt omveien om nord Jeg lurer også på hva sin har skjedd med Spa-week enden???
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 15. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. oktober 2008 Hvem var det som var reiseleder på denne? Når og hvor skal vi dra?
Ronja65 Skrevet 15. oktober 2008 #7 Skrevet 15. oktober 2008 Hallo. Som det ser ut nå, så blir det Gummis, deg og meg trollet.. Jeg kan prøve å ringe deg fra jobb i kveld (du er sikkert på jobb nå).... Jeg har tlf nr. til Gummis... Rekker du en matbit først eller? Skal også ta kontakt med Selma62... hadde vært hyggelig hvis hun også ble med. Jeg har nevnt det for henne. Kanskje noen flere hopper på i siste liten? Det hadde vært koseli det. vi snakkes..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 15. oktober 2008 #8 Skrevet 15. oktober 2008 Tror herr og fru Snulder hadde tenkt å komme også:-) Jeg får sitte hjemme og se på fredagsunderholdningen på tv jeg, og tenke på dere som svinger dere rundt på dansegulvet:-))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå