lillesøster skal bli storesøster Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 Og er dere i gang med innkjøpingen? Jeg har vært så effektiv i år, er jo selvfølgelig kjempeglad for det, blir nok en rolig november og desember. Tror jeg har de fleste "lukene" klar til lillemor, hun får hårting og slike jentegreier, hun elsker det. Eldstemann er jeg litt usikker på ennå, han er så rotete av seg at det er utrolig, i fjord fikk han et legobyggesett hvor han fikk noen biter hver dag, og tilslutt skulle det bli noe. Han hadde jo kastet bort halvparten av bitene før halve desember var gått. Men om jeg kjøper masse "tull" til han, blyantspisser, viskelær, blyant og hva mer kan man kjøpe til en gutt som ikke bare er tull og tøv, og koster under10 kr? Liker ikke å kjøpe tøvting til han for det blir liggende i hele huset og rote. Blir vel lego ting i år også. Så får jeg minne han på hvordan det gikk i fjord da han rotet bort mye, og aldri fikk bygget figuren sin.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 syns den lego tingen er smart og har lyst til å prøve det på 6 åringen min i år.... Ellers har jeg brukt å kjøpe små biler og små ting til han, og pynte ting til jenta... pluss truser og sokker innimellom... Ett år så hadde jeg kjøpr Brio tog sett, og la skinner og tog i kalenderen 1 og 1... pluss kjøpte tl deler på Ikea.... det ble sukssè)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. oktober 2008 #3 Skrevet 14. oktober 2008 I år blir pakkene i kalenderen litt dyrere enn vanlig.. Men sønnen øsnker seg Den Sorte Dame til jul, og figurene fra Kaptein Sabeltann. Så vi ha bestemt at istedenfor at han får alt på juleaften, så pakke vi inn disse figurene i kalenderen. Dette dekker ca 10 dager, så blir det litt anna ting de siste 14 dagene.. Dem skulle vist min mamma fikse, så spent på hva det er..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå