Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 13. oktober 2008 #1 Skrevet 13. oktober 2008 må slimproppen være blod? hadde nettopp, beklager ekle detaljer, men på en måte en klump med utflod =S ganske stor egentlig. lurte på om det kunne være den berømte slimproppen. for forrige gang var det bare litt blodrester. derfor lurte jeg nå da på, må slimproppen være blod?? takk for svar
Heaven har født::) Skrevet 13. oktober 2008 #2 Skrevet 13. oktober 2008 Min var det ikke blod i, så det kan nok være den:)
Gjest det spirer og gror- Adrian&Oda Skrevet 13. oktober 2008 #3 Skrevet 13. oktober 2008 nope.. trenger ikke være blod i, i det hele tatt =)
Virrus og Guttene + spiren <3 Skrevet 13. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2008 ok.. da vil jeg tippe at det var den ja.. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå